Jan 26, 2010, 3:14 PM

За тези, които са с нас... 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
1104 0 9

Има толкова хора, които се стремят да бъдат част от живота ни... Които ни харесват или тайно копнеят да ни целунат... Които се нуждаят от точно нашата прегръдка или нашите думи... Но по една или друга причина ние допускаме само малка част от тях до себе си... А какво става с тези, които не искаме да опознаем и обикнем? Остават там, чакат един ден да зърнем искрицата в очите им и да ги приютим в сърцата си... Остават там, където всеки ден мислят за нас, без да могат дори да засекат погледа ни... Там, далече от нашето съзнание, без да ги забелязваме... Те са често около нас, пред нас или зад нас, да ни пазят гърба... Ние сме част от живота им и дори не подозираме, че и те са част от нашия...

© Александра All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Поздравявам те за невероятните мисли изразени по такъв зрял и смислен начин! Пишеш невероятно!
    Много, много успехи!
  • Така е,наистина.Поздрави!
  • Пак ме изненада ! Много зряла за възрастта си , Алексче ! И какво добро същество си ! Дарявам те с прегръдката си и с една заповед на Майка Тереза:"Много често хората ще отговорят с неблагодарност или няма да оценят доброто , което сте им сторили. ВЪПРЕКИ ТОВА - ПРАВЕТЕ ДОБРО!"
  • Достигаш до големите истини,твърде рано.Това е хубаво,но не бързай да растеш!Тепърва ще си говорим : в стихове или дори без думи!
  • Александра, има едно всевиждащо космично око, което ни води по неведомите пътища на необята. То е съставено от всички сетива и за него работят всички сигнални системи - първа, втора ... N-та. Ако продължиш да излъчваш доброта и обич, то ще те отведе при всички, които те обичат, за да ги прегърнеш - по всички възможни начини.
    Поздрав и предвалентинска прегръдка от мен!
  • Влизаш в дълбокото на междучовешките взаимоотношения...Правиш стойностен и зрял анализ с лекотата на човек, който носи зад гърба си богат опит. Браво на етичността ти и на чувството ти за хармония между хората!
  • Много красиво и оптимистично звучи!
    Пожелавам сбъднати мечти и добронамерени,
    истински приятели, винаги да има в живота ти!
    ПОЗДРАВИ! БЪДИ!
  • 6+
  • Пожелавам ти да има повече такива хора около теб, всъщност броят им не е от значение важното е да имат искри в очите. Щастливка си, че чувстваш хората така, запази усещането... ! Много мъдрост има в иначе младата ти глава!
    Щастие и успех
Random works
: ??:??