Jan 24, 2010, 1:37 PM

За всички (не)уникални 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
1187 0 2
1 мин reading

"Аз съм УНИКАЛНА" чу се писклив глас от някъде-то. Огледах се, а около мен беше полупразно. "Полу", защото все пак се чуваше глас, който не беше за пренебрегване. А и как можеше да бъде?! След малко пак се чу, подобно не-що. "Или си УНИКАЛЕН, или си никой". Отвърнах: "Има толкова хора, които са "някой", но не знаем за тях". "УНИКАЛНА-ТА" продължи: "Замисли се, може би не са уникални, защото, ако бяха, щяхме да сме чували за тях". И започнахме с Джеймс Дийн, Мерилин Монро, София Лорен и стигнах аз до ШЕКСПИР и Кийтс, пътьом минах през Микеланджело, а този глас продължи да твърди колко са уникални хората. Някои хора, само тези, които са "НЯКОИ", които са "УНИКАЛНИ".

А аз седя и мисля - какво е да си уникален? Какво пък ще да значи тази дума? Какви са тези УНИКАЛНИ-ТЕ? И да си мисля колко не-уникален не-човек съм, защото не ме знае светът, защото не съм "София Лорен, не съм Мерилин Монро, даже не съм Джеймс Дийн". Какъв трябва да си, за да бъдеш... УНИКАЛЕН?

 

© Александра Ангелова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Според мен всеки, който е себе си и не подражава на друг е уникален, защото е единствен няма друг като него било то известен и (не)известен.
    Хареса ми води до дълбоки размисли. Поздрави сърдечни, Александра!!!
  • трябва да си себе си за да бъдеш уникален..
Random works
: ??:??