19 jul 2009, 13:43

Влюбеният ден 

  Prosa
818 0 18
1 мин за четене

      Денят догаряше в мълчание. Казал, каквото беше имал за казване, той изживяваше последните си мигове, потънал в единствената си мечта - да дочака нощта, за да може да я целуне. В неговото съзнание тя беше единствена - каквато е всяка недостъпна жена.
    Това не беше първият път, когато се опитваше да впечатли своята избраница. За тази среща, обаче, той беше подготвил великолепен спектакъл. Откакто Зорница-сестрица погали младото му чело, влюбеният ден притискаше слънцето към сърцето си и с всеки удар го зареждаше с все повече и повече енергия.
    Когато слънцето с нежелание каза на Деня, че е време да се разделят, отнесеният влюбен повдигна горящата топка над главата си и я подхвърли към билото на планината. Светилото, заредено с най-чистата енергия, изригна в безброй илюминации - тържествена заря за любимата на деня.
    Студена и надменна, Нощта изпрати придворната си дама, Луната, която се показа съвсем бледа на небето, а после докладва на своята Повелителка за тържествения спектакъл. Нощта реши, че като всяка уважаваща себе си дама, ще забави малко появяването си. Когато най-после излезе, беше твърде късно. Денят беше загубил сили и лежеше бездиханен на земята. Горчиви сълзи потекоха по гордото, властно лице. Тези сълзи можете да видите и до днес - това са звездите, които нощта изплака заради своето високомерие.
     Когато слънцето отново се показа и Денят се възроди, Нощта се беше оттеглила в покоите си. Така е и до днес - каквото и да правят, те не могат да се целунат.

 

12.05.09

© Весислава Савова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Ели, щастие си за душата ми!
    Мими,...толкова ме трогна! Щастлива съм, че се запознахме, та макар и засега - само виртуално.
  • Веси, поздравявам те с един мой стих

    ---

    Нощта пристъпва тихо на пръсти.
    Красива и властна любовница.
    Изпепеляваща страст в очите си носи.
    Звезди незапалени.

    Денят я поглежда задъхан от слабост .
    И в миг премалява от обич.
    Протяга ръце и с любов я прегръща.
    Звездите й пали.
  • Много красиво и силно, но обречена е тази любов!
  • Благодаря, Еднорог.
    Грег, трогната съм от думите. Благодаря ти и на теб.
  • Много образно и силно. Поздравления.
  • Много ми харесва!
  • Миа, разчитай на мен за изненадите.
    Нели, чудесно е - умееш го.
    Благодаря и на вас!
  • ...и тъй като са орисани никога да не се целунат, денят ще остане вечно влюбен в нощта и ще дарява от своята любов слънце в очите на влюбените, а тя ще лее горчиви сълзи, за да огрява с тях хоризонта на хората със слънца в очите , които се намират скрити под нейният покров с тела и със устни...
  • Прегръдка, мила Феичка! Благодаря ти от съце!
  • Колко поетично и образно! Поздравления, Веси!
  • Петенце, какво ли ще ни се случи на нас, ако допрат устни?
    Селена, с пожелания за много красота в живота ти!
    Мария, благодаря ти - удоволствието е взаимно.
    Поздрави, приятели!
  • Прекрасно! Поздрави, Веси!
  • Красота!
  • Дали някога ще съберат устни...
  • Веска, Макро, благодаря ви, приятели!
  • Красиво написано !
  • Христо, трогателно е и благодаря!
    Кара миа, аз ти благодаря.
    Роси, предвид естетичния ти усет, аз се чувствам поласкана.
    Ваша, Весислава
  • БЛАГОДАРЯ!
Propuestas
: ??:??