Имам само трима велики учители - Минало, Настояще и Бъдеще. За първите двама аз зная всичко, а третият знае всичко за мен!
Често пъти ние търсим чисто земни измерения на божествената мъдрост. А тя е по-скоро свързана с Времето.
Изглежда, че нашият живот и късмет са функция не на това, доколко морално сме живяли, колко труд сме положили и т.н., изобщо не на смислени в тривиалното човешко разбиране неща, а само на самото Време и по-точно на онази негова компонента, която бих нарекъл "Яркост на бъдещето".
Искам да кажа,че колкото по-голяма е "Яркостта на бъдещето ни", толкова по-щастливи ще бъдем и по-щедро дарявани от Небето.
Тежко на онзи, чиято "Яркост на бъдещето" помръкне, пък ако ще да е живял най-праведно от всички на Земята. Господ отвръща лице от него и го оставя в ръцете на Мрака.
И така - нашият живот е функция само на една величина и тя се нарича "Яркост на бъдещето". Блажени са, които я имат - те са зрими за Бога!
________________
Бел. на автора: Това есе съдържа изцяло оригинални мисли на автора.
© Младен Мисана All rights reserved.
имитираш Джек. Жените, които много рядко биха седнали да четат този автор, защото е твърде мъжки, за да им въздейства, четейки творбите ти си мислят, че четат нещо оригинално и ти се прехласват. А ако знаеха само, колко са далече от истината... Е потупвания и четки от някои винаги ще има. Нали са от звездното селце и от стари приятелски кръгчета. Повече няма да се произнасям по темата за връзката ти с великия Джек. А ако бях като теб, щях да набутвам това наблюдение като отговор към всеки твой коментар. Помисли си само на колко читатели от сайта ще им се отворят очите? Дори ника си заимствал от Джек! Тъжно наистина. Да светиш с отразена - чужда светлина, и да нямаш собствено творческо лице. Това изяжда отвътре и руши нервната система.