15.01.2012 г., 0:58 ч.

17 - 40 - 60 

  Проза » Разкази
661 0 1
3 мин за четене

Казвам се Джейн и смея да твърдя, че съм стигнала такъв момент от живота ми, че мога да се оценя. Не съм кой знае колко стара, нито млада, но възрастта ми малко ме притеснява. И ето сега ще покажа колко съм смела, като все пак ви кажа – на почти 20 или по-точно на 17 съм. Вече чувам смях, но не знам защо. Кой може да се смее на такова нещо, та това е доста сериозен проблем! Днес 20 (слава богу, че още не съм ги навършила, иначе щях да съм доста по-истерична), утре 30... 30 ви казвам, даже не искам да коментирам 40-те. На тези години вече ще съм се постарала да имам парцел в някое лъскаво гробище до Орландо. Ех, Орландо... Пак чувам публиката – кой е този Орландо? МОЛЯЯЯ?! Кой е ОРЛАНДО?! ОРЛАНДО БЛУМ, мои скъпи, заслепени от собствените си проблеми, 40-годишни ходещи останки! Как може да не се сетите сами, толкова сте... даже не знам как да се изразя, толкова сте зле. Ооо, не, не, не. Ето сега се сещам какво забравих. Обещах на Джеси да отидем заедно на партито на Ерик. Уфф, беше преди толкова време – попита ме преди цяла седмица, а аз тогава толкова го харесвах... Засякохме се в Sunshine cafè. Беше с готино шалче и протрити дънки, колко изискано... Тогава си мислех, че сме един за друг! Даже тогава ми отиваше на обувките, тези с каишките. Била съм толкова заблудена! Тези обувки просто не ми стоят на глезена и най-вече на натурата и по тази логика и Джеси не е за мен. Вече си падам по Ерик – домакинът на днешното парти. Техните имат страшна къща и му купиха кола. Вчера му я подариха! Не знам точно каква марка е, но е страшна! Лъскава и може да пуска MP3 дискове. Оказа се, че Е. си има гадже, но тя не го заслужава, нито колата, нито къщата и партито. Ще поправим тази грешка. Кой ще предпочете да ходи с момиче като нея, при положение, че може да е с мен?! Сега трябва да ставам. Обещах на Сиси да отидем заедно на шопинг, защото и двете вече сме излизали по веднъж с всичките ни рокли и е неприлично да ни виждат пак с тях! Ами, ако някой ги познае или има снимка. Цялото общество ще ни линчува! За пред наште – в библиотеката съм и уча за понеделнишкото контролно. Не си спомням по какъв предмет беше, но те ще ми простят 3-ката, все пак трябва да се гордеят каква дъщеря имат – красива и все още млада!

Това е от мен, бъдещо, старо Аз. Пожелавам си да имам дъщеря, която да е също толкова готина като мен сега и да носим един и същ номер дрехи и обувки! Ще е толкова яко!!!

ХОХО, Джейн.

Колко сладко е да си на 17. Безкрайно малко въображение, но неограничени претенции. Сега съм на 40 и съм жива и здрава. Не ми е хрумвало да си купувам ковчег, нито се разпадам по улиците. Преуспяваща бизнес дама съм (ако имам възможността да се самооценя) и без да искам намерих това писание. Щастлива съм, че тогава не съм осъзнавала какво е да разбираш света такъв, какъвто е, защото това означава, че съм имала детство. Била съм лигла, но по-добре лигла на 17-20, отколкото на 40 и да се радвам, че нося един и същ номер обувки и дрехи като дъщеря ми.

За моето Аз на 60: Завиждам ти, защото от твоя мироглед ще мога истински да видя колко големи или малки са успехите ми, ще си гледам лигавите внучета и ще им се радвам, защото са такива.

Най-добри пожелания,

Джейн Стейси, понастоящем Блек.

© Петя Чобанова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??