1.12.2007 г., 22:19 ч.

* * * 

  Проза » Други
1005 0 8
1 мин за четене

 ...

  
 Да, тя може би е момиче като всички останали.
 Е, вярно, малко по-умна от повечето хора на нейната възраст.
 И малко повече изстрадала.
 И малко по-невярваща във философията за предначертаната съдба.
 И малко повече разбрала за приятелството.
 И малко повече загубила надеждите и амбициите си.
 И малко...
 ... и малко неуверена в пътя, по който е тръгнала.
 ... и малко повече усещаща.
 Усещаща самотата и предателството. Усещаща нуждите на хората отвън, но непоказваща своите. Неискаща да покаже своите...
 Не от този Свят.
 Не от тази Вселена.
 Не от Тук.

 Не тук. И може би не сега.
 Някога, някой път, когато всички спят и само тишината присъства. Тогава се срещам с нея...
 Много научих и много разбрах. Разбрах, че имам още да уча, още много по толкова.
 Обича да разказва, но не използва думи, някак влиза направо в съзнанието ми. Изпразва главата ми от ежедневните глупости и налива там невероятни неща, но истински. Истини, които много често ме разкъсват на парчета.
 И точно когато започна да разбирам, започна да чувствам заедно с нея, да усещам как се сливаме в едно и се превръщаме в едно същество...
 ... точно тогава тя си заминава.
 Отива си, отива там, откъдето е дошла...
 Каквото и да направя, не мога да я намеря. Изчезва с вечерната тишина.
 Веднъж помислих, че живее в мен някъде. Търсех дълго, но не я намерих.
 После се примирих. Има неща, които не трябва да се разбират. Те са вълшебни и именно в това се крие красотата им.
 Аз още чакам. Не е идвала от месеци...
 Притеснявам се.
 Да не би някоя жестока реалност да е погубила нежната и душа.
 Да не би да е решила, че повече нямам нужда от нея...
 Дали е там някъде?
 Ще я видя ли поне още веднъж?
 Моля те, ако си я срещал скоро, кажи ми че е добре...
 Полудявам от липсата и.
 Превръщам се в себе си...

© А Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря за хубавите думи. Радвам се, че ви е харесало. Имах нужда да го споделя с някого
  • Много хубаво. Замисли ме, очарова ме.
    С много обич, за теб Ани.
  • Прекрасно е!Толкова вдъхновяващо!
  • Аплодисменти!!! Невероятно е!!!
  • Да, някои неща са хубави такива, каквито ги описваш. В нашия динамичен свят трудно се вместват смирението по вълшебствата на неизказаните истини...времето ни диктува, че трябва да сме хищни, искащи, успяващи. Никога - малко неуверени, малко-много полудяващи от липсата на...Малкият принц и неговата роза. Поздрави за хубавия дебют!
  • Поздрави много е хубаво и ме накара да се позмисля 6 от мен
  • Съгласен съм с beti.
    Наистина забележителен дебют.
  • Добре е !
    Поздрав! Забележителен дебют!
Предложения
: ??:??