18.10.2007 г., 23:52 ч.

* * * 

  Проза
694 0 0
1 мин за четене

Един ден Мария се разхождаше в парка, но телефонът и звънна и тя си тръгна. Едно момче и извика "Госпожице, забравихте си телефона". Тя се обърна и когато се погледнаха, Мария и Ники се влюбиха от пръв поглед! Те бяха неразделни, за 1 месец се опознаха толкова много, че знаеха един за друг повече, отколкото знаят за себе си. Ходеха на кино, в парка и на много други места. Виждаха се всеки ден. В класа на Ники имаше едно момиче, което много го харесваше. Една събота и неделя Мария замина с родителите си на вилата им. В същата събота имаше купон и Ники отиде сам, без Мария. Там беше и онова момиче. Ники се напи и започна да я сваля. Той съвсем забрави за приятелката си и и изневери, без дори да се замисли. В понеделник Той отиде в дома на Мария, но не и каза за нищо за случилото се. Цял ден я целуваше и я обсипваше с най-нежните ласки. Вечерта, когато си тръгна, си забрави телефона. Точно тогава се обади момичето от купона. Мария вдигна телефона и попита дали да предаде нещо на Ники. Момичето каза да му предаде, че снощи е било страхотно и да и се обади пак. Мария разбра всичко! Бавно остави телефона и сълзите и потекоха от очите. Цяла нощ се въртя и най-накрая реши да направи нещо. Отиде в парка, където се бяха запознали и си преряза вените. След няколко дена намериха Ники с пистолет в ръката и с пръснат череп!!!!!!!!!

© Мария Евтимова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??