2.11.2022 г., 11:57 ч.

Абсурден скеч от реалността 

  Проза » Хумористична
461 5 5
1 мин за четене

/пример, че не трябва да измисляш, а да познаваш повече хора. И ще имаш маса материал за хумор и особено за сатира/

-     Добро утро…

-     Ти си си сложил климатик…

-     М, да… Видял си го…

-     На кухнята. И не си ме питал…

-     … Извинявай, май не те чух добре. Защо да те питам?

-     Ще ми капе…

-     Да уточним, ако обичаш. Ти си на първия етаж. Искаш всички над теб да молят за разрешение климатик да монтират, въже на балкона да опънат, саксии да сложат?

-     Нямаш право да слагаш климатик!

-     Пак уточнявам. Подобна забрана в закона липсва. А което не е забранено е разрешено…

-     Не, което не е разрешено е забранено! Не съм разрешавал…

-     Добре, разбирам, че в СПТУ-то не сте учили логика. И приемам недоволството ти. Оплачи се – в полицията, в съвета, в съда… И те имат право да се посмеят…

-     Не искам климатици над мен!

-     Засега имаш четири климатика над апартамента ти. Който ти сам избра. Помниш ли – разпределяхме жилищата, ти каза, че родителите ти ще живеят тук, да не се катерили и така нататък. Е, не живяха тук, но това е въпрос, на морал и манталитет. Ние, другите, даже не теглихме жребий, приехме желанието ти.

-     Е, и?

-     Ами ето го – имаш първи етаж, с все плюсовете и минусите… Няма как капризите ти вечно да са наш проблем…

-     Да го махнеш!

-     Ще го имам предвид…

-     И ще го махнеш?

-     Не, разбира се. Просто ще го имам предвид. И мятам интересите ти нейде в килера… Забрави да кажеш „Добро утро“, поне „Довиждане“… И то отиде в килера…

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??