16.05.2021 г., 0:52 ч.

Адът е за предпочитане 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
386 8 6

Иванчо: Тате, кое е за предпочитане - да живееш в ада или при комунизма?
Бащата: В ада естествено.
Иванчо: Но защо, тате?
Бащата: Защото Луцифер е интелигентен!

© Младен Мисана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Маестро!👍
    Мисля, че е почти едно и също.
    Според мен Луцифер добре си живееше и при антихристите.☺
  • В беззаконието идва анархията- кой ,каквото иска туй прави. А скоро четох за Добри Терпешев- ето такива с години са ни управлявали и сме търпяли и след тях, какво да настане....
  • Да, вярно е... Рядко се срещаха интелигентни хора сред управляващите комунисти, но след преврата 1989 г. безкултурието и простащината се развихриха с пълна сила.
  • В ада, в рая, в комунизма... или където и да е - зависи кой те придружава... Все пак Луцифер е бил наказан заради завистта си към Бог... Описан като един от четирите крале на пъкъла, Луцифер е някаква хипотетична религиозно-мистична фигура, която е обект и на философите и всеки по различен начин се упражнява върху тази персона и я интерпретира през собствените си възгледи и усещания... Разфилософсвах се наранина... Всъщност всичко блестящо може да бъде много измамно...
  • кУмОнизъмАт беше утопия , както религията примерно, но паралелът с ада ми хареса...Все си спомням оня виц -'' Защо на този казан в ада няма дявол ''.. '' А, тук са българите,. те един друг се топят в катрана, и съкратихме бройката..''
  • Според мен в нашата страна има симбиоза между ад и комунизъм. Но обективно погледнато в България не е имало комунистически режим, както в Китай. Много добре си спомням,че китайците при Мао дзъ дун обвиняваха СССР и сателитите му в "ревизионизъм, червена буржоазия" и още подобни епитети!
Предложения
: ??:??