12.02.2019 г., 13:04 ч.

Афоризми 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1042 1 3
3 мин за четене

Не потената парá е пáра.

 

Един мъж започва да остарява, когато започне да превръща жената от чувствен обект в естетическа категория.

 

Има правопропорционална зависимост между продължителността на брака и изхарчените по това време пари.

 

Любовта идва през очите, попада в сърцето, минава през джоба и си отива пак през очите.

 

Жена се избира вечер, а съпруга - преди сутрешния ѝ тоалет.

 

Щастието в един брак е уравнение, което е решимо само с поведението на съпрузите.

Мистиката е продукт на безнадежността.

 

Чудесата са възможни единствено във въображението.


Мечтите са начин да избягаш за малко от реалността.

Няма по-убедителна истина от изстраданата.

Измамно е да се твърди, че познаваш някого преди да си видял изявите му в социалните мрежи.

 

Благоразумието винаги ни прави съучастници на доброто или... на лошото.

Законите са отвлечена форма на насилие, чиято крайна цел е да възпита покорство.


И най-голямата глупост в устата на властника става бисер на мисълта.

Когато умният прави глупости той го знае, докато глупавия не го разбира.

"Човек се превръща в това, което яде". Отнася ли се и за човекоядците?

© Димитър Колев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Браво! Непотената е една дума. За правопропорционалността на брака е спорен въпрос. Вчера четох за една българка измъкнала 180 000 лири от английски бизнесмен, с когото имала връзка девет месеца. За законите е добре казано, но трябва да подчертаеш, че става дума за юридически закони, защото има природни, физични и т.н. Смело напред!
  • Шастлив е глупакът, щото не съзнава, че е глупав!
  • Хареса ми.
Предложения
: ??:??