3.01.2024 г., 10:30 ч.

Без жанр 

  Проза » Хумористична, Други
155 2 10

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

2 мин за четене
На Нова година – мани, мани… Обещаха, че ще минем нормално, без бомбардировки, а като почнаха… Рекох, че преврат става, то пък по-лошото било. Кретените избиват комплекси. Като гръмнат в един-два часа - и им обърнат най-после внимание. Е, повече майките им споменават, ама какво им пука на дебилите? Най-после някой ги е забелязал… хххх Попаднах на художествена документална възстановка „Ханибал“ на ВВС. За по-младите – не е за доктор Лектър, а за пълководеца от Пуническите войни. За него се учи в ранна младост, в пети клас още. Хубаво направен филм. Но – объркващ западната либерална публика. Представяте ли си – Ханибал е изигран от бял артист. Поне с европеидна външност… А пък Африка нали е на негрите? И Клеопатра е негърка, и египетските фараони също /някои наистина са били, наричат ги „черните фараони“, но като цяло – бели, семити, кушити и т.н./. Обаче – как така? Демек, цивилизациите в Африка са развивани от белите? И оставете другото, ами и жълти не показват. Е, има либерални моменти. Заседание на Сената, сред сенаторите – трима-четирима типични негри… В сенаторски мантии… Сенатът, бе, мястото, където не са допускали Сульо и Пульо, жени, роби, търговци, ланисти /собственици на гладиатори/… И негри сенаторствуват… хххх Зърнах заглавие от рода на „ЕС загуби 2,3 милиарда от ненужни ваксини за ковид“… Подминах го, след час намерих време и… Няма? Няма го, бе… Написах в гуглето – тцък! Изчистено… А ми беше интересно – ЕС ЗАГУБИЛ, но КОЙ е намерил, а? Добре, че са цензорите – спасяват ни от случайно допуснатата грозна истина… хххх Затова пък – оптимизъм: „Доходите ни догонват европейските с 2% на година“… Честито на новородените – имат шанс за „европейски“ доходи… Ако пренебрегнем заплашителни известия от рода на „Цената на водата скача средно с 15%“, „Скача цената на…“ и тем подобни. Къде гледа цензурата? хххх Изобщо – засипват ни с информации като ученичка с нежни слова на първа среща. Тя си знае, разбира се, че ще я прекарат, ама с лъжите е по-нежна и красива минавката… А Сапунджията ни залива с изявления и интервюга – колко сме щастливи, колко сме успешни… Да гледаме телевизора, не витрините… И се сещам за реалистичния, съвсем неприлично реалистичен виц. Селският любовчия не подминавал хубава мома. Както се пееше в една неприлична песничка, научена още преди първи клас – „Падне ли ни, не прощавай…“ И се заженила една бивша мома. А по обичяй, ако булката случайно е девствена – биел тъпанът. „Ха да видим!“ – рекъл си любовчията. Той, разбира се, не бил поканен на сватбата – даже младоженецът знаел кой му е отнорил вратата на щастието с булката. Та – сипал си ракийца и зачакал. Изведнъж… Дум – дум – дум… Бие тъпанът?! „Абе, аз на тъпана ли да вярвам или на тоя моя?“ – учудил се нашият герой… Та – на Сапунджията и мисирките ли да вярваме или… Както казала една шавръклива булка, заварена от мъжа си с любовника – казано по нашенски, на калъп… „Ти на честната си жена ли ще вярваш, или на мръсните си очи???“… Вервайте, че ни карат в светлото бъдеще. Въпреки надписа насреща ни: „Кланица“…

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Даааа, гледаш и не вярваш на ушите си...
  • Благодаря, Дочке, Георги!
    За много години!
  • С тези твои "мръсни очи" къде все се завираш, Генек?
    За много години! И все тъй да подръпваш завеските
  • За който може да мисли, четиво.
    Поздравявам те.
  • Прав си Левски. Погледнах. Те като бивши величия обикаляха отборите от долните групи.
  • В ЦСКА . Даже с Димо Димов бяха съквартиранти в Испания.когато го убиха Доков.
  • Половин век от тогава. Десетина пъти в компания, вярно, неднъж и Иван Славков беше. И Тома Томов. Юп лии, Юм ли - играеше баскетбол в ЛС. Говорехме си разни работи, свестен ми се стори и така го помня.
    Нормален негър, говореше отлично български. Не помня да съм го черпил или той мен. Компания - и в заведения, и в квартири.
  • Не е ли Юм? Този беше осиновен от комитета на Елена Лагадинова. Като навърши пълнолетие по договор можеше да си избира държава и той избра Куба да чука бели мацки. Там за нула време го вкараха в лагер,е не работи нищо. ЦЦКА събираха пари да го върнат, но не ги досъбраха и комитета плати билета. Събраните пари изпиха а после Батето му даваше заплата от джоба си. В БГ никога нищо не е плащал по заведения.
  • Благодаря!
    Проблемът не е в негрите, а в либералите. Независимо какви са по тен.
    Познавах първият негър-баскетболист у нас - Юп Уандие. Свестен.
  • В Полша се продават черни дядо Коледа и Снежанка. Снежанка ми дойде в повече. Спомних си ,че кръстихме първия негър в Шумен Светльо Русев!
Предложения
: ??:??