29.10.2023 г., 18:56 ч.

Благословена 

  Проза » Други
175 0 0
1 мин за четене

13. Благословена

Благословена самота, изплетена от спомени и мисли. Благословена тишина в душата ми, когато болката се върне неповикана. Благословена силна обич, когато трябва да реша посоката, в която да поеме душата ми след поредната изгубена битка.

— Не! – душата ми отказва да заплаче.

Благословена моя мъко, която не ме напускаш никога. Благословена моя вина, която не ми позволяваш да повторя старите грешки. Благословена моя душа, която си жива въпреки всичко сиво и делнично в реалността.

Битието не определя мъката. Нито спасението. Небитието определя силата и спасението. Благословена душа наранена…

— Да! – душата ми е жива и топла.

— Да! – времето е нежна светлина.

Благословена вяра в благословена нежност, открадната от лапите на деня.

Време е да затворя още една страница от живота си. Да направя още едно сбогуване с благословия и нежност. Благословена раздяла, благословено ново пътуване на душата ми.

Камъкът няма да се превърне в душа. Душата трябва да стане камък. За да спаси още малко от светлината, дарена и благословена от ангела с нежност.

— Да! – ще намеря пътя си в тъмнината.

— Да! – ще успея да стигна целта си.

Благословени уроци, които в живота ми се случват всеки ден. Не зная дали поумнявам. Не зная дали помъдрявам. Благословени са дните ми, защото след тях настъпва нощта.

— Всеки сън ли ще води до светло осъмване? - питам душата си.

— Благославям те с ангела на съня – отговаря ми тихо тя.

Щурче ми подарява щедро своя концерт в тишината. Цигулката му облича в мелодия моите мисли и завива в дантелени звуци тежката болка.

Благословена нощ! Обичам да благославям безвремието. Все още съм жива и благословена да обичам и помня, че съм обичана нежно от Бог и от ангела. Дали всяка душа осъзнава, че е благословена с нежност от светлина?

 

автор - Илияна Каракочева (Ина Крейн)

из книгата "Нежно" - 2023 г.

 

© Илияна Каракочева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??