4.06.2007 г., 11:45 ч.

Червената точка 

  Проза
1705 0 26

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

5 мин за четене

В главата ми все се въртят едни такива мъжки, греховни мисли. От ония, в които жените все са в особени пози, а аз, притворил блажено очи, се наслаждавам на тях. Не, че не мисля за друго, но карам, карам и все там я докарвам. По едно време си викам: „ Що не взема да си скенирам мозъка, да видя дали случайно нямам и други мисли там. Да, ама ако го скенирам, какво ще се получи? Моят мил череп с една голяма червена точка вътре.”
Неее, няма да го правя. Обаче тази мисъл така ми влезе в главата, че няма мърдане.
Отивам, значи при личната си докторка (Яна, моя отдавнашна позната) и и разказвам за проблема си. А тя ми се смее.
-     
Де да имаше – ми вика – всеки твоите проблеми. Хич не се тормози за това. Живей си живота!
-     
  Докторке, живея си го аз, ама един акъл за къде по-напред? Че нас са ни направили с две глави. И само един акъл. А той като почне да циркулира нагоре-надолу... Където спре, там мисля. Ама пусто, нали ходя с краката, не на ръце. И той все долу.
-     
  Човече, ще ме умориш, бе.  Хайде, изчезвай! Има хора с истински проблеми. А ти само глупости в главата.
-     
  Недей така, докторке. Аз идвам веднъж на сто години и ти бързаш да ме отпратиш. Не те ли удовлетворявам? Ох, виждаш ли? Пак за това.
-     
  Излизай навън и чакай! Сега ще минат хората и пак ще влезеш.
Сядам отвън на едно канапе и чакам. Чакам и си мисля. „ Че то вярно, какви       проблеми имах? Никакви, на фона на всичките тези хора, оплакващи се от кръвно, захар, сол, пипер и всякакви други болести.”
Станах и тъкмо се наканих да си ходя, когато се отвори вратата и докторката ме извика.
-     
  Хайде да те водя да видим какво има в теб вътре. – ми казва и ме повежда към съседния кабинет – Влизай, събличай се и лягай.
-     
  Че ти няма ли да ми гледаш главата? Тук няма скенер. Това е ехограф.
-         
Всичко ще ти гледам. Или те е срам.
-     
  Ами, срам. Нали си виждала гол мъж. Каквото при другите, това и при мен.
Разсъблякох се по слип и се излегнах на леглото. Яна ме намаза с нещо и започна да рахожда уреда по тялото ми.
-     
  Гледай сега на екрана. Това ти е сърцето, това дробовете, стомаха, а това ти е...
-      
Това ми е пениса, докторке. Я го виж на живо, не го ръчкай с този уред.
Докторката беше стигнала до слиповете ми, дали без да иска или нарочно. А на мен от допира на пръстите и ме обхвана лека възбуда. Тя извъртя глава и се загледа в него. После лекичко повдигна ластика и пъхна ръката си вътре. Започнах да се възбуждам още повече. Яна не спираше своята дейност с ръката. В същото време с другата започна да разкопчава мантата си. Пред очите ми се показаха две мънички, добре оформени гърди в бял, дантелен сутиен. Наведе главата си и започна да разхожда езика си по корема ми. Докосваше ме нежно и внимателно. Засмукваше лекичко, галеше с топлия си дъх. Надигнах се и леко я притеглих към себе си. Устните ни се сляха в дълга и страстна целувка. Ръцете ни се търсеха и изучаваха неспиращо.
-     
  Помогни ми да сваля тази манта от мен – прошепна Яна – и ми разкопчай сутиена.
Само за миг мантата се оказа на стола. Върху моите дрехи. Докато със сутиена се затрудних. Ръцете ми трепереха от възбудата и не успявах бързо да го разкопчея. Накрая го повдигнах малко отпред и нагоре над гърдите и. И без повече да се бавя, впих устните си в тях. Не зная защо, но винаги повече са ме привличали жени с малки гърди. Имаше нещо възбуждащо в тях (поне за мен). Повдигнах Яна и я наместих върху мене. Исках тя да бъде по-активната в акта. Тя разбра намека ми и отмести настрани бикините си. После взе ръката ми и я постави на слабините си. Почувствах топлината и възбудата и. Повдигна се и се намести върху пениса ми. Влязох в нея и притворих очите си от изпитваното удоволствие. Яна завъртя дупето си, като постепенно усилваше ритъма. Палецът ми масажираше клитора и и това допълнително я възбуждаше. Тя вдигна ръце и ги зарови в косата си. Откри се бялата и нежна шийка. От дясната и страна, точно под ухото, се откри мъничка, едва забележима бенка. Това ми е другата слабост. Откритата гушка до ухото, а ако има и бенчица ме побъркват максимално. Хванах с ръце Яна и я притеглих към себе си. Зацелувах с нежност и страст това местенце до ухото, което толкова ме мамеше. Яна изохка тихичко. Не след дълго усетих наближаването на моята кулминация.
-     
Яна, не мога повече. Усещам края.
-    
Не изваждай, искам да почувствам топлината ти.
Свършихме и двамата заедно. Яна се отпусна върху мен и ме целуна. В очите и видях блясък.
-     
Ти си една хитра червена точка. Не бях виждала такъв начин да прелъстиш някого.
Нямах отговор. Може би беше права. Та нали все пак ходех на крака и умът ми се стичаше надолу...

 

 

© Христо Костов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря ви, момичета!!!
  • Аууу и аз ту с едното око чета, ту с другото...ама свърших най -накрая..хихихи....Малко жега при мен, сигурно затова се изчервих!!!
    То романтика ,романтика ама ..ахаИцето си знае ,слага червената точка и почва....опс смисъл и те почва!!!
  • опаааа
    страхотно разказваш
  • Е, сега пък ти ме изненада!
    Вече ще се замисля мъжа ми като хукне на лекар
  • Благодаря ви!!!
  • Много страстно, Христо!
  • И аз се изчервих !
    Добре ,че съм сама в кабинета си ...
    Жалко ,че не съм лекарка ...
    Или поне медицинска сестра ...
    Ще си скъся и стесня тогата ,
    за да предизвиквам и аз
    фантазии на работното място !
  • Уау, жежко става тук, а денят едва започва...
    А как ли ще завърши?
    Поздрави, Ице!
  • Светле, това е предложение на което не се отказва. Само, че картоните да са във вид на червена точка. А за времето за любов ще се разберем. Може и някоя сапунка да изгледаме между сеансите.
    Благодаря ти!!!
  • Ицо, вземи ме за сестра, та да правиме тройка. Аз ако не ставам за друго поне ще ви държа дрехите. Докато те четях така озвучавах разказа ти, че колежките полудяха направо. Ще започна да пиша картони и да раздавам часове, само кажи на два часа една или по две направо. Ние с мъжа ми правим любов по два часа и две минути - един час подготовка, две минути работа и един час изкуствено дишане . Ти ме подсети за поне трима лекари дето ги подлудих, трябва да го напиша. Супер си!!!
  • Благодаря ви!!!
    Ами като го ударих цял ден на размисъл, реших, че най удобно е през лятото на срещата във Варна. Ще го комбинирам с "Моста на желанията".
    Приятна вечер на всички!!!
  • Абе, аз бях днес на лекар...а пък нищо
    Ице, какви си ги сътворил ти пак
  • Това си е поне за три точки, Ице!

    Помня аз, помняяяя...

    Поздравче!Много страсти разпали тука!

  • Поздрав!
  • Поздравления,Ицо!Браво!Разказа ти е...Върха направо!
  • поздравления
    Явно си нон-стоп на "Червена точка"

    Хипер чуствителен човек си според мен и си мисля,че никога не подхождаш към една жена само за секса,непременно има ласка и дори по малко любов.Рядкост са такива мъже.Отново поздравления
  • Верно голяма червена точка ти е Христо, че даже и две...
    Бива ли такива да ги пишеш? Срама нямаш ли, кажи ми?
    Съвсем се отчаях вече от вашите писания ...

    Поздрав и усмивка.
  • Ми шо дъ рика. Он мойот цикъл ни мъ й пущал веке толкоз години. тежко йе дъ та фани щтръклицата. Човърка, рови...
    И язе съ изчервявам, Дари. Яйш къква голема червена точка ми е турнала Мая. Кът онаа у мойта глава.
    Поздрави и на тебе!!!
  • Ице, отваряй кабинет, то сЪ е видело че натам вървят нещата.......Пациентки, бол!
  • Деси, недей така, че ми тръгват мислите, а Варна е далече...
    Да отварям кабинет тогава, момичета. Пък да видим какво ще преглеждам.
    Мери, че какво му е на понеделник по обяд. Така ще върви цялата седмица.
    Благодаря ви!!!
  • Хехехе, момичета, Ицо разпали страсти по обед....Кво да го правиш, романтик е човека!!!
  • а така! идвай сега да ни правиш кардиограма!
  • А сега кажи, това подходящо ли е за понеделник, по обяд?
  • Еххх Христо,съгласна съм с Мая!Поздрави сърдечни!!!
  • недей така посред бял ден, Христо! че ще хукна и аз по доктори
  • Ах, леле Ице.....ма много страст, бе!!! Чудесен разказ!!

    Апропо, все едно си описал моята шийка с бемчица, до ухото/ без майтап/....хихихихи
Предложения
: ??:??