17.12.2011 г., 12:27 ч.

Чудесно се е справил 

  Проза » Разкази
799 0 4
3 мин за четене

- Здравей, скъпа!
- Здрасти, скъпичък!
- Как е при теб днес?
- Обичайната скука. А при теб?
- Същата лудница.
- Шефа днес в какво настроение е?
- Типичното за него - вкиснато. Секретарката му прави вече трето кафе.
- Ох, дано му просветне, знам колко е важен днешният разговор.
- Нищо не е по-важно от теб, принцесата ми.
- Ха-ха, да не би секретарката и на теб да е направила три кафета тази сутрин?
- Ами тя си е същинска усойница!
- А може би някоя от колежките е била особено мила днес с теб?
- Ха-ха, сега е мой ред да се посмея.
- Хайде де, какво ú е смешното, например, на онази русокоска с фантастичното дупе?
- Това, че фантастичното ú дупе има по-интелигентно излъчване от фантастичната ú муцунка.
- Че на кого му пука за интелигентното излъчване? Шах ли ще играете?
- Не. Искам да играя с теб. И то не точно шах.
- Днес определено си в особено настроение.
- Мда... Палаво. Но не мисля, че ще е само днес.
- Започвам да мисля, че се е случило нещо.
- Да, случи се. Току-що установих, че не искам нищо друго толкова, колкото искам теб.
- Ама престани де!
- Не мога. По-силно е от мен.
- Сигурно си пийнал нещо силно.
- Капка не съм близвал. Искам да близна връхчето на ухото ти.
- Моля те! На работа сме!
- Все пак е обедна почивка.
- Което ме подсеща да те питам нямаш ли намерение да обядваш?
- Само ако обяда ми го поднесеш ти. Върху голото си тяло.
- Аха. Сигурно си гледал тайничко някое порно филмче преди малко.
- Аз? Порно? При жена като теб? Това е несериозно.
- Ти си несериозен днес. И много странен.
- Странен? Мда, аз съм странник от страната на любовта и току-що обрах царската хазна до последната трошичка любов, за да я поднеса цялата на вас, прекрасна лейди!
- Боже, престани да ми изпращаш тези туптящи сърчица, ще ме заболят очите!
- А мен ме боли сърцето, че сега не съм при теб, сърце мое!
- Ако някоя колежка случайно мине и надзърне, знаеш ли какво ще си помисли при вида на тези сърца?
- Да, че някой е луд по теб и те обожава!
- Да, и че си имам любовник!
- И ще си умре от завист. Особено ако опиша точно какво бих искал да направя в тази минута.
- Какво? Ох, по-добре недей!
- Знам, че го искаш. Ще разпусна косите ти и докато се разсипват в блестящ водопад, ще прокарам нежно пръстите си по тила ти. После ще те целуна по шията, съвсем леко, едва доловимо, а след това по-надолу и все по-надолу, отново и отново, и целувките ми ще бъдат като докосване на пеперудени криле, и няма да спра, докато не усетя как всяка твоя клетка потръпва от страст и желание...
- Ти си полудял!
- Ще обходя с устни цялото ти съвършено тяло и ще се потопя в копринената му свежест...
- Наистина си луд! Днес определено не си на себе си.
- Луд съм и още как! Извън себе си съм, извън времето и пространството, разтворен в неповторимото усещане за теб и твоите ухания.
- Ако не престанеш веднага, днес нищо няма да мога да свърша. Чака ме цял куп работа. И теб – също.
- До скоро, кралице на сърцето ми! И нека моята любов те вдъхновява!

* * *

- Добър вечер, скъпи.
- Добър вечер. Уф, ужасно съм изморен.
- Така ли? Какво стана с важния разговор с шефа?
- Отложи се. Изникнаха купища проблеми и ме извикаха по спешност.
- О, съжалявам!
- Какво има за вечеря? Умирам от глад. Ухае чудесно!
- Влез и ще видиш!
- Охо, свещи, вино... Скъпа, да не би да имаме някакъв празник? Извинявай, днес беше наистина голяма лудница. Даже не успях да обядвам.
- Да, да, знам, скъпи! Днес пропуснахме обяда, нали?
- Изобщо много смахнат ден беше. Дори не успях едно здрасти да ти кажа по скайпа – тъкмо го отворих, и ме извикаха.
- Н-но...
- А имах толкова работа за отхвърляне и на компютъра. Помолих колегата – много услужливо момче е. Преди да си тръгна, надникнах.Чудесно се е справил с всичко!

© Христина Мачикян Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??