19.03.2021 г., 3:10 ч.

Цял живот я гоня 

  Проза » Други
458 1 2
1 мин за четене

Цял живот я гоня, но тя бяга от мен. Тя е изплашена, ранима, далечна и откакто я срещнах за първи път, ме отбягва. Когато я видя на улицата, тя преминава на другия тротоар, а моето вълнение за предстоящата среща се размива с идните дни. По цели нощи мисля за нея, за нейния допир и нейните устни, за нейната прегръдка, която носи утеха и постоянно усещам студенината, лъхаща от другия край на леглото. Понякога заживява ясно в мислите ми за няколко дни, така че почти я докосвам, понякога ме оставя единствено с размити спомени, далечни зори и едвам разпознавам нейния образ. Знам че лятото тя се крие в топли вълни, между мидите в пясъка, но щом паднат листата и започне да вали, тя потъва заедно с топлината. Знам също, че тя ме мрази ужасно и не иска да ме вижда. Един път и бе достатъчно, за да реши, че не съм аз човекът. Разбира се, не може всеки да я има, до нея ще стигнат само късметлиите, същите, които намират четирилистни детелини периодично. Може би не е за мен и трябва да го приема, да я пусна, да спра да я гледам дръзко в очите, да отвърна глава и да тръгна да бягам в обратната посока. Ако се обърна, тя няма да бяга след мен. Ако се спъна, тя няма да е там, за да помогне. Ако остана, то тя ще си тръгне.

 

Цял живот я гоня, но любовта се плаши от мен…

© Виктория Георгиева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Много благодаря!
  • Много красиво написано! Само, виждам че си млада от профила ти, затова ще си позволя да ти кажа, че любовта няма да бяга вечно. Ще я почувстваш, и когато я почувстваш ще откриеш, че тя най-вече винаги е била с теб, вътре в теб, в сърцето. Поне това е моето мнение. Иначе, хубаво пишеш! Поздравления!
Предложения
: ??:??