20.11.2021 г., 10:15 ч.

Църен умор 

  Проза » Хумористична
375 1 17

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

Утрото тепърва се задава. Тъмнина. Първите работници в цеха за бързи готови закуски пристигат. Вратата отваря дежурният и влиза тихо, тихо в залата с немитите от вечерта машини…

Без да святка, напипва шалтера и пуска изненадващо машините. Вой, писък на плъхове…

И потича първата кайма…

хххх

Правоверните са убедени, че след геройска смърт на оня свят ги чакат 72 хурии. С които девственици ще се облажват цял живот.

При това всеки ден момите отново ще са непорочни…

Облизват се правоверните…

Горките, ако знаят какъв труд и зор ги чакат…

хххх

Имаше диспут. Реалистичен. Между президент и кандидат за служба...

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • В "Цар плъх" тази кайма беше деликатес
  • Благодаря, Деа!
    Хрумна ми нощем.
  • "Църничко " е...
  • .
    Благодаря, Младене!
    Кримските татари не са нашите "татари". Тук имаме кримски, но те са потомци на половците /кипчаците/. А нашите волжски българи са първите, разбили монголо-татарите на Чингиз хан /Субудай и Джебе/. Кримските са изселени от Сталин заради масовото предателство. Казанските българи се сражавали честно и храбро.
    Крим е бил на много народи, руснаците го завоюват, после незаконно дегенератът Хрушчов го прехвърля с политическа цел към Украйна. Сега е руски - по референдума. Реалност...
  • По въпроса за девствениците всичко зависи от това колко пъти са шити. Имаше един лаф: "Малко уте, амашито - Япония!"

    ...Що се касае до диспута, никой не каза, че Крим е всъщност български. Там са живели кримските татари, а те са с прабългарски произход. Но Сталин ги натирил, за да налапа този стратегически полуостров.

    Поздравление за материала!
  • Благодаря, Красе!
    Цръното си е цветно отвътре...
  • тоя умор много уморителен, ..дай нещо хуманно
  • "...а мен ме обидиха няколко пъти" - от ония репортажи от бълг-турската граница преди години. И аз си го припомних като го прочетох какво се се написало 😅
  • Благодаря, Пепи!
    Запазих го - заради епохалното му значение. Онодена равно на обидена? Или оправена? Иванчо оправил Марийка... Демек, не е била наред, та...
    Колко много подтекст има... Браво!
  • Прост народ - онодена държава!
    изтрий ми, ако обичаш, предния комент! Така става, като джиткаш в метрото и смартът те предава 😅
  • Прост народ - обидена държава!
  • Ами то както и да се тълкува, все може да излезе вярно
  • Благодаря, Сенилга!
    Петре, под "оправим" какво имаш предвид? Прякото житейско значение или отвлечено-фантастично-ремонтното?
    Щото отдавна яката ни оправят.
  • Прав си Генек,.. ето отново лафа,'' Ние нас си не можем да оправим, тръгнали сме гледаме у съседите...''
  • Не побоюсь этого слова - вкусно! ))
  • Благодаря, Петре!
    Провокацийка - да накара съперника да каже истината за реалността и да го атакува /ЕнтЕлектуално/ от базата на представите си.
    С което, между другото, му направи услуга - привлече му подкрепа.
  • Последното не го издържах до края....защото така и не разбрах връзката на диспута с Крим
Предложения
: ??:??