8.03.2011 г., 19:18 ч.

* * * 

  Проза
1333 0 16
3 мин за четене

   Футбол, любов и... диаманти

 

На гости сме, хапваме, пийваме. Говорим си за политика, разказваме вицове, политика, вицове  – смях! По едно време преминахме на по-сериозни теми – секс и изневери.

-          Четох вчера, че известен футболист зарязал жена си и двете си деца и избягал с някаква. Холивудски артист оставил къща, жена и куче и хукнал след някаква кучка,  двайсет години по-млада.

-          На по-младите с двайсет години им викат котенца.

-          Кученце, котенце, няма значение. Жена му хубава, интелигентна, а тая, младата, я гледах в някакво предаване, две думи на кръст не може да каже - проста, та проста! Как може, бе?! Чудя се.

-          Няма какво да се чудиш, той не я е взел да решава с нея вечер задачи, я!

-          А бе, не е така!

-          Не е, ама секс, секс и после?! Нали животът не е само секс?

-          Не е! Секс и футбол е!!!

-          А така! Дойдохме си на думата.

-          Ето аз, например, никога няма да се разведа.

-          Да бе, все ми повтаряш, че ще ме смениш с някоя двайсетгодишна.

-          Няма бе, Наде. Не че не ми е минавали през ума, ама...

-          Какво ù е на жена ти, та ще я сменяш бе, Кире? Мъжете, като говорят с нея, я гледат право в очите, тези, дето са няколко сантиметра под брадичката. И са истински, а като си вземеш младо гадже, колко пари за силикон ще ти отидат...

-          Мислил съм го, ама не силиконът е важен. Представям си, седим след горещ секс на диванчето, гледаме мач и аз се обръщам към другата с думите:

-          Наде, видя ли какъв красив гол вкараха нашите и... знам, че като сбъркам така няколко пъти и ще ми се наложи да си събера багажа и да си се прибера при Надето. Има ли смисъл изобщо да си разхождам само сака като тя ми е... А и накъде по-горещ секс, то направо с моята сексът си е пожар всеки път!

-          Обичал ме той. Вчера седнал с децата да гледа мач, аз им приготвям вечеря и, тъкмо да им сервирам, чувам, че Арсенал е повел в резултата. Слагам ръцете на буквата Ф, защото ми отива и:

-          А, така значи, аз ще ви готвя, а вие дори не ми казвате, че играе любимият ми отбор?!

-          Не бе, мило, гледаме италианското първенство, просто казаха някои резултати от английското,

-          А, добре! Нека се разберем, когато дават Арсенал...

-          Ние ще готвим, а ти ще гледаш.

-          Добре!

-          Едвам я навихме!

-          Виж Надя и Киро как се разбират, а ти?!

-          Добре, другия път аз ще готвя миличък, а ти ще гледаш мача.

-          Обещаваш?!

-          Да. Ама аз не мога...

-          Няма нищо, утре е осми март и ще ти купя готварска книга.

-          И диамант!

-          Мечтай си.

-          И ти! Наде, искаш ли заедно да гледаме мача... за разтуха. То се видя, че няма да ми купи диамант.

-          За какво ти е диамант, та ти си едно голямо бижу, моето бижу! Обещавам, че за диамантената ни сватба ще имаш голям диамант!

-          Чуваш ли го как се измъква? Толкова много ли искам?!

-          Какви жени ме искаха, а аз...

-          Добре, че не те бие. На един съсед жена му, ако знаеш....

-          А наздраве, честит празник, момичета и... момчета!!!

-          Още не е осми март, скъпи!

-          За нас с Кирето всеки ден е осми март с жени като вас!

-          Айде стига сте ни сваляли звезди, един диамант ще свърши същата работа. Бързо включвай телевизора, ще изпуснем мача... аз съм за Челси. Кой е за Блекбърн?

-          Леле, Наде, златна си!!!

-          Знам! Волумето на макс и наздраве, честит понеделник!

 

 

© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Здравей Цонче, радвам се, че си при мен!!!
    Петя, това с пазвата страшно ми хареса, благодаря ти!!!
  • Това съм го пропуснала,сигурно защото и в пазвата на жената да играят,както казваше моя бивш,няма да ги погледна.
    За мачовете става въпрос,не за хубавите неща в сайта!
  • Здрасти!!!!Липсваше ми!!!!
  • Украинска водка с мед и...люта чушка - неочаквано добра комбинация съм аз, Петинка!!! dnikov (Ди ): , Вие ме зарадвахте повече!!! Ласка, ръцете никога не ми пречат, даже ми помагат по време на разговор. Говоря много бързо и ако не ме гледа човек как ръкомахам за доизясняване, не може да хване нишката. Мъка!!! Доче, нали знаеш, че и да паднем и да бием, след мача ще има и...романтика. Нели,футбол и секс хич не е лошо. Сексът на полувремето, разбира се!Поздрави и за теб, Дани!!! Нищо не си изпуснала. Селвер,сега събирам материал за писане, ходя по заведения, даже един артист ме покани на театър. Само се чудя, личи ли ми че обичам алкохол, защото ме покани на "Памид" в сатиричния и каза, че след това ще черпят с вино. Не можах да му откажа! Йосифова, поза партер, когато гледаме борба, готова за лев-прав при боксови срещи. При футбол винаги трябва да си готова за гол...мъж, позата няма значение, може да импровизираш като в художествената гимнастика при волните съчетания!!!
  • !Честита ти пролет, Светланчик!
    Утре кои играят, за да знам в каква поза да застана пред телевизора.
  • Малеее, колко отдавна не съм чела! Голяма грешка! Ама идвам да си я поправя при тебе! Поздрав, Светла!
  • "Не е! Секс и футбол е!!!"
    Жестоката истина, Лажова!
    Заковала си я кратко и ясно )))
  • Котенце,благодаря, че ме разхили.Тъкмо навреме ми дойде.И честито всички празници накуп(И всички победи на "нашите"на футболния терен)
  • Без значение, дали са "ръцете на буквата Ф" или не, все си сладкодумница!
  • Лажова, пак ме зарадвахте!
    Честит празник! Целувки ... до три ...
  • Обичам сладките ти приказки, Светланчик!!!
    Сякаш мед капе от устните ти!( малко "серт" ще да е меда, ама... нейсе )
  • Благодаря ти, Светланка!!! За мен всеки ден е празник...просто си намирам поводи, за да пия
    Ице, няма и аз да сменям скоро моя. Няма да ставам учителка по неволя, я. Тоя докато го науча, що зор видех...Той ако ме чуе, ще ми каже, ама сега гледа мач, та може... Благодаря ти!!!
    Омайница си ти, Силвия, аз съм...Ще реша по-късно каква съм
    Весислава, аз ти благодаря, наистина!!!
    Странниче, пия за твое здраве и мерси!!!
  • Отново ме усмихваш и ти благодаря!
  • Прегръдка омайнице!
  • При нас всеки е с телевизор. Или както казват старите хора "Всеки гьол да си знае жабата".
    Не мога да се начудя аз на артисти, футболисти и прочие ВИП-ове защо го правят. Мисля си, че понеже няма с какво да впечатлят вече, та с това. та в този ред на мисли и аз не бих си сменил жената. Така сме си свикнали, че се разбираме само с едно намигване. А нова... има да се учим...
    Абе добре ми е, за яд на враговете и кеф на приятелите!
    Честит празник, Светле!
  • Честит Празник! И Поздравения!
Предложения
: ??:??