6.06.2022 г., 20:09 ч.

Един изтребител пролет не прави 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
263 6 6

Иванчо: Тате, българите не пуснали самолета на Лавров до Сърбия.
Не можеха ли просто да го съпроводят с два изтребителя?

Бащата: Този вариант е невъзможен, момчето ми, защото България не разполага с два изтребителя. Имаше точно два, но единият вече го дадохме на украинците!

© Младен Мисана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Така и не стана ясно, кой уцели нашия изтребител, защото истината беше скрита и потулена?...
  • Изобщо не са забавни, Ани. Прочетох коментара ти. Затова пиша. А толкова различни можем да бъдем ние българите. Хора със самочувствие и достойнство! Дадено ни е в гените. Самочувствието и достойнството! Най-древните в Европа сме.Нещото, с което сме орисани - да бъдем, не може току-така да се затрием. „Българите са в основата на човешката цивилизация” каза навремето един велик държавник Франсоа Митеран.
    Не знам дали е имал магнолии.😉
  • Умееш да се шегуваш и с не дотам забавните неща, Младене!
  • Да! Нищо нямаме. Хрантутим чужда армия, защото нямаме своя. Изтребители?! Това е лукс, бълбукащ в търбусите на пишман- патриотите, които поливаха егото на един луд, барабар с магнолиите в двора му. На поредното чучело, дето ни върна в каменната ера. За пореден път. Ха, изберете го пак. Бедният духом вярва на всичко. Украинците тук не играят. Стига извинения. Къде сме ние?! Всеки за себе си отговаря.
    Поздрав, Маестро!
  • Имаше един изтребител и един истински пилот и те бяха запокитени в морето, за да не пречат на някой.... Поздрав за написаното, Младене!
  • Пролет не прави, но какви далавери стават около тая "пролет"...
Предложения
: ??:??