25.11.2007 г., 10:23 ч.

Една несбъдната мечта 

  Проза
916 0 3

... Отново сме там... сред всички онези хора. Стоя на стола встрани и те наблюдавам. Всяка твоя усмивка кара всичко в мен да потрепне, а всеки твой поглед ме стопля. Всички момичета те гледаха и ти се наслаждаваха... а ти танцуваше за тях. Тялото ти е като изваяно и сякаш се носеше с музиката... А аз исках единствено малко от твоето внимание... Стигаше ми дори това, когато ме попиташ: „Как си?”, дори когато ме поканеше на танц... Ти бе толкова близко, можех да те докосна... и дори да те гушна... и в същото време - на километри от мен. Всичко бе като сън и аз му се наслаждавах... Изведнъж ти започна да се отдалечаваш в тъмнината... Не, не искам, моля те! Остани още малко... Аз протягам ръце и се опитвам да те докосна... Не чуваш ли гласа ми, не виждаш ли малките ми протегнати към теб ръчички?... Гласът ми отекваше, а ти се губеше в мрака, докато не изчезна напълно... Отваряйки очи, една сълза се стече по лицето ми... Тогава осъзнах, че ти никога няма да бъдеш реалност, а просто - една несбъдната мечта...

© Петя Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Браво,Продьлжаваи в сьщия дух!
  • Благодаря ти Петя,права си за това, че могат да станат реалност,стига само да ги желаеш силно
  • Харесва ми!Вкопчвай се с тези малки нежни ръце в мечтите!Бори се за тях постоянно!Един ден те могат да станат реалност и от мрака да се появи чудо!Вярвай!
Предложения
: ??:??