18.02.2024 г., 9:53 ч.

 Ежедневки 5 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
217 2 12
Произведение от няколко части « към първа част

1. Маскирах се, като задник... а в огледалото си останах същия...
2. Полудях без причина... и открих безброй причини за лудост...
3. Понякога мебелите ми говорят... най-обичам разказите на леглата...
4. Не съм алкохолик... просто следвам съветите да бъда себе си...
5. Не вярвам на политиците... нали и аз съм такъв...
6. Не търся мъдрост в творбите си... оставам празната работа на прочелите...

01.02.20

» следваща част...

© Георги Каменов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Мерси, Петре 😜
  • Ооох, и аз обичам песента на скърцащото легло
  • Жени, бъзикам се бе, за какво неудобство говориш, няма такова поне от моя страна 🤣
    ПП
    Аз пък имам - говори Мислителят тук, а Георги е по-глупавата ми половина 😋
    Намиг 😜
  • Нямам раздвоение на личността, Георги. Само временна лудост тук-там. Понякога се случва да бъде публикуван два пъти един и същ коментар, но не, защото аз съм го написала два пъти, забравяйки, че съм писала... обикновено го виждам и трия, но този път съм го изпуснала и се извинявам за неудобството.
  • Жени, хванала си или ехото, или раздвоение на личността с тези идентични коментари 🤣
    Връзва се идеално с избраното от колекцията, което е провокирало думите ти 😋
    Мерсаж.
  • № 2 : ))))) перманентно състояние е, бих казала.
  • № 2 : ))))) перманентно състояние е, бих казала.
  • Много си права, Смути, но това си е вече еталон за нормалност...
    Мерси.
  • Две си е ежедневие 🤣
  • Мерси, Ничка 🤣
    ПП
    Чудя се дали да не започна поредица със споделеното от леглата, ама ще свършат червените точки на сайта 🤣😋🤣
  • Усмихна ме, Гош!
    😁😁😁
  • Димо, то е поводът да се зарибя с тази поредица, вече са 13 парчета...
    Мисля, в предната част ти обясних, че поводът е предизвикателството с тема, маските, която ми е много на сърцето, но поради нарастващо отвращение към гнилотата в тези конкурси за момента не ми се участва, но все пак отговарям по мой си начин.
    А имам също и пуснат стих по темата извън конкурса обаче, но както и да е.
    А защо задник?
    Ми щото имах такава идея за стих, но реших да не го пиша, а той взе, че реши да ми гостува в Ежедневките 🤣
    Мерсаж, че станах нещо много многослоен.
  • Жорка, това първото, май не те пуска... хаха.
Предложения
: ??:??