30.11.2017 г., 16:27 ч.

Фаталната жена 

  Проза » Други
1120 5 4
1 мин за четене

Беше фатална жена, опасна, бомба със закъснител. Гледаш я - невинна, мила, нежна, но в това се криеше силата ѝ. Силуетът ѝ бе величествен. Не показваше много емоциите си, беше стройна, излъчваше сила, дори малко мъжественост се криеше в погледа ѝ, стоманеност. Беше самостоятелна, решителна, знаеше как да говори с мъжете, да общува с поглед, с очи, какви очи … Гледаш ги - две женски очи, но те смразяват с пламък. Вцепеняват те, хипнотизират, искаш да потънеш в тях, да се опариш. Тя знаеше как да отказва и какво да приема, знаеш как да предлага и каквото иска да го постигне. Стъпваше тежко на тънки токове, красеше дрехите, нямаше нужда от мъж до себе си.

 

Много хора от това се плашеха, от силата ѝ, от характера ѝ, от това, че си бе самодостатъчна. И до ден днешен не се е намерил мъж, който да я пречупи. В ръцете на друг не омекваше, но тя стопляше. Беше като огън, обгърнат от сняг. Любов с дебели стени, ледени, непокътнати. Но въпреки всичко излъчваше топлина, нежност, женственост, сексапил, предизвикателност, желание, утеха, спокойствие. Никога не е спирала да привлича мъжките погледи и да разбива мъжки сърца, но някак дори тогава го правеше с нежност, внимателно и болката не се усещаше толкова. Караше те да искаш още и още от нея, не беше кучка, но беше истинска - жена на място, ахх… каква жена само.

Убийствена.

 

© Евгения Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Уважаеми Господин Петър,
    Следя как коментирате няколко мои произведения и намеквате, че не съм способна да творя и пиша. Ако смятате така, не сте длъжни да ме четете. Съветват Ви да отделя времето си за хвалби по произведения, които Ви допадат и не са за Фейсбук. 😉
  • Браво на фаталната жена! Предполагам все още разбива мъжки сърца, и е огън, обграден от сняг. Аз обаче не харесвам такива жени. Харесвам топли жени с човешко излъчване, жени с раними и големи сърца. Ще каже някой: “На кого му пука? Харесвай си каквото искаш”. И ще е прав.

    Текстът е слаб, но ако погледнете профила на авторката, ще ви стане ясно, че тя не мисли така. За съжаление, в прозата ако не го можеш си личи от километри. С този “майндсет” не се пише, а се създава съдържание за “фейса”.
  • Прекрасно!
  • Страхотно, точно описание...В любими!
Предложения
: ??:??