26.03.2019 г., 9:18 ч.

Гей парад на мъдростта 

  Проза » Хумористична
517 3 8
2 мин за четене

 В последните дни една невероятна новина обиколи света и прикова очите му в малката европейска държава България. А тя се състоеше в това, че само няколко дни след парада на нормалните гейове в столицата ѝ, отнякъде се появи един дългокос и белобрад старец, облечен с черен панталон, червен пояс и дълга конопена риза, който гръмко обяви пред една от националните телевизии, че мъдреците от цял свят организирано се събират в София, за да проведат първия в историята "Гей парад на мъдростта".

 Като каза това, старецът палаво намигна към камерите и изчезна в суматохата, сякаш никога не се е появявал...

 На посочената от него дата журналисти от цялото земно кълбо обсадиха софийските улици, трафикът замря, и даже футболните агитки не знаеха как да постъпят... Дойде и часът на истината и тогава...

 По улиците, снимани от безброй камери, фотоапарати и телефони, кротко премина едно шествие от няколко десетки дългобради и белокоси старци, всички до един облечени скромно, но с провокативен грим. Сензацията бе тотална! Народите от всички страни забравиха и глад, и мизерия, та дори и войните си, вперили невярващите си очи в екраните и мониторите.

 С края на шествието дойде и времето за интервютата. Тогава пред полуделите журналисти отново застана същият старец, взривил света няколко дни по-рано само с няколкото си произнесени думи. Усмихна се лукаво с начервените си устни и... Вълната от въпроси изригна невъобразима и шумна, но над всички се открояваше един:

– Как и защо се е зародила идеята и мотото на техния парад?

– Виждате ли – изкашля се видимо леко притеснено мъдрецът – от стотици години ние, мъдреците, всяка такава провеждаме своя парад на мъдростта, но видите ли, никой нито иска да ни види, нито да ни чуе... А особено на последното ние много държим значи... Та от поколения отчаянието ни бе хванало с мъртва хватка, но ето, че преди броени дни брат Премъдрий (той е българин по произход, но работи като хамалин в Индия, за повече пари...), в плен на носталгията се загледал в родните му канали. А навсякъде по тех... Гей парадът в София... Не стига това, ми и в цял свят било отразено туй фундаментално събитие... И тогава изведнъж му хрумнала гениална идея! Ясно е, че в този ни формат, на обикновени мъдреци, за никого не сме фешън и на никого не му пука за нас... Но виж, като гейове-мъдреци, цял свят ще ни дзепа – казвайки това, дъртакът със замах изтри червилото си и продължи – А сега е време за съществената част! Тук и сега ще ви разкрием цялата вековна мъдрост, събрана от нас, и ще решим всички проблеми на земята...

 Но вече никой не го слушаше... Разбрали, че шоуто е свършило, журналистите за секунди прибраха пособията си, тълпата се пръсна, а хората по цял свят изведнъж се сетиха, че имат важни задължения. И започнаха отново да се карат, бият и избиват помежду си...

 В един момент старците останаха сами... И изведнъж отнякъде се появиха футболните агитки – накрая все пак стигнали до единодушието, че щом са гейове, та макар и дърти, нема да е лошо и да ги побият, колкото да не се нарушава традицията...

 

28.06.2015.

 

Георги Каменов

© Георги Каменов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??