29.05.2021 г., 7:35 ч.

Грях и изкупление 

  Проза » Други
897 6 10

Голяма стъпка към греха, малки и тежки стъпки към изкуплението, поглеждам назад и виждам големи следи, полузаличени от вятъра и малки следи с голяма дълбочина. Продължавам да вървя, виждам хора с две лица, плитки и безцветни, вглеждам се в дълбочина и виждам дъги, преливащи се цветове, потоци и поляни, спирам, с лек поглед поглеждам и виждам прах, вятърът го отвява с леки ласки, съставящи мелодия на успеха, някой заличи греха и го замени с цветовете и звучността на изкуплението. Обръщам се назад, няма следи, чувствам се лека, някой заличи и моят грях, каква ли е и моята мелодия?

© Kristiqna Pishieva Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ив... (Ивайло Христов) - Пусни я в "Предизвикателства", и все пак сложи някакъв жанров признак. Щом има за разкази, пусни за други жанрове: есе, писмо, миниатюра и афоризми и поезия на едно. Без състезателен характер - къде да пишат, в коментарните полета ли? Не става! Както виждаш, специално за конкурса се правят нови профили. Състезанията и конкурсите са стимул.
  • Ако темата се зададе като есе или писмо,
    със сигурност ще се пръкнат няколко смислени разказа и една поезия.
  • Интересно ще е да се зададе същата тема, но като есе, писмо и ескизи, има автори, които явно искат да споделят своите виждания.
  • Направо си е лиричен езкиз!
    Да,важно е да се спазват правилата, "но всяко правило има изключения"!
    Това е опит за търсене на истината в себе си и за тези наоколо.
    Поздравления, Кристияна!
  • palenka (Пепи...)
    Извън темата.... Мъжете слушат. Ще ме разбереш
  • Като видите нов женски профил и се разтапяте от звезди и палци, доказвайки за пореден път, че мъжете не слушат какво говорят жените! 😅
    И Хемингуей витаел тука, ти да видиш!

    самотния-вълк (Севделин Порчев) -
  • ВалентинВасилев (Гедеон)
    "Новата тема която искам да задам е : "Грях и изкупление".

    Разказ за постъпки''
    Четете ги хубаво тези условия. Този текст е хубава миниатюра, но не е разказ и ще го махна от участие.
  • Много ми харесва!
  • Здравейте, знам, че каченият от мен материал не отговаря на критериите. Нова съм в сайта, исках да видя как се участва в предизвикателствата, как се гласува и как се разботи с него. За напред произведенияра ще бъдат в темата и критериите.
  • Тук разказ не виждам
Предложения
: ??:??