14.03.2009 г., 19:59 ч.

Хората 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
853 0 3

Хората

Мислите в главата ми се въртяха като във виенско колело, достигащи своите върхови моменти и спадове. Нещата, които бяха ценни за мен, се брояха на пръсти, а пръстите на останалите, безболезнено закърнели във времето, отдавна вече нямаше какво да изброят.

Хората доброволно губеха себе си във всекидневните проблеми, мечти и стремежи към нищото.

Връщах се в минали дни, които още не се бяха случили. Не виждах смисъл в празнотата, която толкова настоятелно ме дърпаше към себе си и я отблъснах.

Питах се има ли смисъл в това човек, раждайки се, да умира?! Да губи себе си, да потъва, да изчезва бавно в собствената си безличност. И малкото прозрачно, топящо се парченце лед се превръща в поредната кална локва. Тя не оставяше следа и не искаше да бъде забелязана, просто изчезваше, така безмислено, както се беше появила.

Минаваха денонощия, в които денят беше просто искра сред тъмнината. И хората се топяха толкова бързо, а улицата беше като след порой, с хиляди кални локви...

© Златина Иванова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Браво! Интересно че те кара да се замислиш!
  • Ако човек успее да намери сили в себе си да се загрее до точката на кипене може да се превърне в малко облаче пара и да полети - поне за малко.
  • Много ми хареса. Красиво, драматично произведение..
Предложения
: ??:??