28.08.2021 г., 15:10 ч.  

Хрумвания някакви 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
895 2 9
1 мин за четене

Шефът на мелницата понякога рови из купчините брашно и мечтателно се усмихва на нещо свое…

хххх

Очертава се криза в производството на салами – поскъпват нишестето и брашното…

хххх

Добре дошла у дома ми, Миме! Ето – холът. С какви мебели е: дивана, френския шкаф, фотьойлите, мъжа ми, масичката, големия телевизор… Ела да видиш пък какви мебели съм сложила и в трапезарията…

хххх

Държавата изобщо не се интересува от гражданите.

Но горко на този, от когото се заинтересува…

хххх

В любовта тя е природосъобразна – като богомолката…

хххх

Засипват ни със социологическа реклама. А до нередовните редовни избори има време.

Пък и народът ни е хигиенизиран – обича да сменя редовно мнението си…

 

 

П.П. За понеделник обещавам страхотен разказ - започва с ужаси...

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Елке, Петре!
    В 10 часа е сервирано.
  • И дойде понеделник,.. чакам,.. не на опашка за топъл хляб де,.. ау, ами то хлябът станал 1.20 лв за 650 грама /грамаж според етикета/
  • То само ужаси в нашата мила родина!
  • Благодаря, Надя!
  • Криво усмихната и подлютена - чакам понеделник.
  • Благодаря, Роси, Скитнице, Красе!
  • ауу това не е криза - открили са вегетарианския салам на дядо, с млякото на баба и една безглутенова изворна вода - така се прави здравословно хранене..
  • Жалко за саламите... ще минем на пържоли
    Мебелировката в хола много ми хареса
  • 🙂 Веднъж чух една продавачка да казва " Истинско сирене, от мляко!" Боже, от какво ли е другото?
Предложения
: ??:??