Малина беше седнала в розовата градинка на китният селския двор. Гледаше безизразно и празно в пространството. Ароматът на розовите храсти просто омайваше. Чудеше се, кога изминаха двадесет и пет години брачен живот и сама не можеше да повярва. Имаше трудности, имаше хубави моменти, но ето че времето неусетно минаваше и годините се редяха...
Един ден дойде и нейното щастие!!! Писа ѝ човек, който е отдалеч и за нея изгря лъча на надеждата! Всичко изглежда имаше смисъл в живота и тя разцъфна и засия! Усмивката блестеше на лицето и тя летеше, летеше... Започнаха често да си говорят и даже той искаше да се видят. Беше женен, но за нея това нямаше значение. Искаше само да го види и постепенно се влюбваше. Но изведнъж той спря да ѝ се обажда. Отново започна стария живот, който водеше и все чакаше да се обади... Изминаха 4 години. Отдавна Малина беше загубила надежда, но все си мислеше за него.Той се казваше Ангел! Но не щеш ли стана чудо, истинско чудо!!! Той звънна след толкова години, по-точно ѝ писа на фейсбука. Тя не повярва! Още го държеше в приятели. Струваше ѝ се като сън и започна година на приказна връзка. Ангел беше всичко, за което тя мечтаеше – романтик, красив, кавалер, държеше я за ръка разхождаха се. Беше вълшебно, невероятно! Беше се развел! Жената изцяло се отдаде Отдаде цялото си сърце и душа и не разбра как се омагьоса и толкова много го обикна . Не можеше без него, за нея той беше всичко!!! Не се виждаха често, но си говореха всеки ден и тя с нетърпение очакваше всеки разговор и за нея той беше всичко, дори и смисъл на живота ѝ! Беше безвъзврътно влюбена! На моменти нещо я безпокоеше. Той не ѝ беше казвал, че я обича никога! Малина се стараеше да не мисли за това понеже той беше невероятен човек и толкова мили и вълшебни думи използваше, че тя си казваше, че всичко ще дойде с времето, а и той даваше логични обяснения за това. Ангел и Малина знаеха, че няма да живеят никога заедно, защото и двамата не искаха от страх, че съвместния живот променя хората и започват скандали и разправии и си го знаеха. Имаше и перипетии в тяхната връзка, но се разбираха. Този мъж за нея беше всичко за което тя беше мечтала и не трябваше да развалят красивите мигове. Жената се наслаждаваше пълноценно на тези прекрасни моменти! Все пак тя усещаше, че нещо не беше напълно наред. Той не я обичаше! Да! Не я обичаше, но по-късно го осъзна!! В никакъв случай не искаше дори и да си помисли, че тази невероятна приказка някога ще свърши!! Но, ето дойде и краят!!!! Двамата любовници често се чуваха. Макар накрая намалиха обажданията и тя осъзнаваше, че нещо не е наред. Все вярваше, че всеки човек има право на лично време. Неочакваният момент обаче дойде....Малина винаги се питаше всъщност какво беше тя за Ангел? отговаряше уклончиво и тя не искаше да го натоварва никога и да го пита постоянно едно и също, въпреки, че не живееха заедно тя понякога се размечтаваше какъв би бил животът с него, но бързо се осъзнаваше и виждаше действителността, че не можеше и не трябваше да си разваля семейството!! Измина една година от тази връзка, а тя беше толкова щастлива когато го видеше бяха най-невероятните мигове в нейния живот, макар и редки.Това им беше голямо преживяване и имаха ли свободно време винаги го правеха в последните, месеци!!! Двамата често обичаха да си правят музикални дни по телефона. Пускаха си техни любими песни и много се наслаждаваха като се поздравяваха и си говореха мили думи Точно в този момент телефона на Малина звъннеше търсеха я от МТЕЛ. Изобщо не ѝ беше приятно и не отговори, но Ангел усети, че ѝ звънят, може би защото бяха на високоговорител, но тя продължи да пуска музиката.Оператора настояваше и той се ядоса. Каза ѝ, че я търсят да се обади.Малина му обясни, че трябва да подписва договора си и е получила съобщение, че мегабайтите на интернета и остават малко и се чудеше защо, а те нарочно за да я накарат да мине на по-висок план. Тя обясни на любимия си, но той изглежда не повярва на това. Изведнъж тя се обърка и извика "Сега как ще пускам музика!!! "Без да осъзнае, че е на мобилни данни, а в къщи има рутер! Каква глупост!!! Той като, че ли беше чакал има рутер в къщи. След малко за капак на всичко музикалния обяд се развали започнаха да звънят всичките ѝ приятелки и това, като че ли вбеси Ангел и той почти извика да приключват, че му се спяло. А тя уплашена, че нещо не и харесва -музикалният ден приключваше няма как !! Опита се да обясни , че няма да вдига, за да продължат, но той не искаше да чуе. И каза "Чао!"! Малина се умисли изведнъж. Нещо не ѝ харесваше!!! След няколко минути се опита да види профила му в фейса, но не можа да го намери!!! Изтръпна и посърна!!! Не може да бъде!!! Опита се да го набере по телефон ужас блокирал я!!! и там! Какво ставаше? Всичко се срути... Светът се преобърна! Тя разбра, той си е търсел причина. Питаше се, защо е било това лицемерие, нежните думи, любовта им, срещите, даже подаръците? Защо? Тя разбра. Той не я искаше. Тя не трябваше да се натрапва на човек, който не я желае. Нямаше смисъл!!! Обаче не спираше да се пита, защо не ѝ каза това по-рано, а трябваше по този начин? Да ѝ беше казал преди, на по-предните срещи. Не спираше да се пита как е възможно човек да бъде толкова лицемерен? Днес Малина вече знаеше, че не съществува любов! Тя отдаваше сърцето си, цялата си душа безрезервно, а сега любимият човек отново я нарани много. Чувстваше се ненужна, изоставена, даже употребена, а тя толкова го обичаше... Защо в Какво беше сгрешила? Никога не искаше да го натоварва а да го натъжава. Явно може и да имаше тук друга жена, а тя никога не се е съмнявала в него. Но... знаеше. Както и да е! Знаеше, че Ангел вече не я искаше явно си игра и я захвърли! Натъжената жена отмести погледа си, избърса една сълза и си каза, че повече никога няма да обича и да позволи за трети път да ранят сърцето ѝ! Това беше достатъчно!! Не се надяваше вече да ѝ звънне Ангел и живееше ден за ден! Градинката беше толкова красива, а ароматът на розите упойващ! Птичките чуруликаха весело... но любов не съществуваше... Никога нямаше да помисли за друга връзка!
© Galina caneva Всички права запазени