Не, информационите огледала нямат нищо общо с работите на Козирев. Тях ги използват на Сириус, за да произвеждат нова информация. Ако огледаме в едно обикновено огледало несиметричен плосък предмет, то съвкупността от него и образа му ражда ново образувание, което е симетрично. Оглеждайки това ново образувание отново в същото огледало, то не можем вече да получим нещо качествено ново като информация от него. Тоест симетричните структури при оглеждане в огледало не произвеждат нова информация, докато асиметричните произвеждат симетрични структури, които вече са огледално непродължими. Разбира се могат да бъдат произведени триизмерни, четириизмерни и пр. огледала, т.е. огледала с размерности по-големи или равни на размерността на онова, което оглеждаме в тях. Но не това е от принципно значение. В информационното огледало се оглеждат не структури, а информация. Основното свойство на информацията е, че тя е винаги асиметрична. Затова от нея може да се произведе нова информация. Информационното огледало е нещо като антиатрактор - то разширява подадената информация и може от една точка да направи вселена, чрез процес на разширяване. Този процес може да е безкраен, но може и да е краен. В този случай той е цикличен. Тоест изходната информация се разширява до известна граница, след което се превръща отново в себе си. Нашата вселена е възникнала именно чрез информационно огледало, в което се е огледал един квант информация. Това е известно на Сириусианците, но тук - на Земята, то все още не е открито.
Сириусианците използват и Силната информация. Това е такава информация, която не може да бъде дешифрирана никога. Тя е като нещото в себе си на Кант. Кодирана е с много специална техника. Веднъж успешно кодирана подобна информация, тя не може да бъде декодирана от друг, освен ако не му е даден ключа на кодирането. За кодиране се използва т.нар. от Сириусианците - Числов Ъндърграунд. Той представява една от най-големите им тайни. Земната математика, за жалост, е много далеч от подобно хрумване, камо ли от реализацията му. И наистина, опитайте се да мислите за числата 1, 2, 3, 4, 5,..., по начин, който не експлоатира тези числа, а сякаш застанали на едно ниво под тях и ще се убедите, че това не ви е по силите. А не ви е по силите, защото сте започнали броенето от целите положителни числа. Не разполагате с друг начин за броене. Такъв няма в главата ви. Няма го въобще в човешките глави. Но тези глави не изчерпват космическото и интелектуално многообразие, нали!
© Младен Мисана Всички права запазени