28.04.2007 г., 22:09 ч.

Истина ли е? 

  Проза
1706 1 6
2 мин за четене
   Истина ли е, че свещта угасва, когато вятърът посегне да я целуне?
   Истина ли е, че ледът се  стопява, когато Слънцето се усмихне?    
   Истина ли е, че грешките приспиват Щастието под воала на вулгарна заблуда?
   Истина ли е, че пепелта остава вечна за опустошените мечти и уморената надежда?
       Истина ли е, че животът свършва, когато сърцето намрази Любовта и остане апатично към Болката?
       Истина ли е, че чудесата са реалност само в сънищата ни?    
 Истина ли е, че целувката може да наранява? Истина ли е, че сълзата е красива, дори и замъглена от тъга?
   Истина ли е, че си безсилен, когато обичаш?
   Истина ли е, че си слаб, когато плачеш или силен, когато се смееш? Истина ли е, че ангелите нараняват и от тяхната прегръдка боли?
   ... НЕ!...
   
   За мен истината е друга!
   За мен огънят в очите ти стопява и най-премръзналите ми сълзи! Грешките избледняват, опиянени от смеха ти, а там - на лицето ми, белезите от тях изписват въпросите ми. Целувката ти раздухва пепелта в мен и феникс от мечти прегръща силно сърцето ми. Болката отвътре убива сънищата и става реалност, показваща ми, че съм още жива...
... Тук...
на прага на сърцето ти...
разголила тайните... смирено обсебена от изгубени желания... вярваща в чудесата, защото... Ти си чудото, сменило посоката ми, избистрило сълзите ми и запалило звездите... а те СА ВЕЧНИ!

© Катя Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • И пак доказва, че творчеството ти е страхотно..!
  • Хубаво!
  • Прекрасно!Всеки сам избира своите истини,които го правят щастлив!
  • много е хубаво направо ... нямам думи .....
  • ТОВА Е НАЙ-ХУБАВОТО СТИЧЕ,КОЕТО НЯКОГА СЪМ ЧЕЛА.НЯМА НИЩО ПО-ХУБАВО ОТ ИСТИНСКАТА ОБИЧ ТАЗИ КОЯТО ЛЪХА ОТ ВСЯКА ДУМА ТУК...НО АЗ СЪМ СИГУРНА ,ЧЕ ЖЪПРЕКИ БОЛКАТА И ПРИМИРЕНИЕТО ТИ ЩЕ ДОКОСНЕШ ЗВЕЗДАТА ДАЖАША СМИСАЛ НА ПЪТЯ ТИ.....
  • Нямам думи, наистина... ПРЕКРАСНО!!!
Предложения
: ??:??