20.08.2021 г., 9:39 ч.  

Иван си знае 

  Проза » Хумористична
347 4 20

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

Знае си, че ако в уикипедията се появи статия „Курва“, ще я илюстрират със снимка на жена му.

Обаче…

Но и той се изненада, когато оня ден завари в спалнята жена си с непознат. Явно беше излязла на лов вече вън от квартала…

Иван тихо затвори вратата. Разочарование. Знаеше си, че не е пръв, ама се надяваше поне да е последен…

Ще изчака. И тя ще остарее. Ако и умре преди него…

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • През годините ми е направило впечатление, че *урва се употребява по-често от жени: в израз на гняв, ревност или кой знае какво, останалите жени са такива. "Но, скъпи, аз не съм от тия". Мъжете го използват обикновено за жена, която "на всички други дава, само на мене не дава", и за популярни певици, артистки, манекенки и др. По съшата причина де: че няма как да стигне до нея дори да си поиска.

    А за иукипедия си е идея: после съди за морални и др. щети (като ѝ качат снимката), и отнасят една тлъста сума по хамерекански!
  • Прав е Иван, за статията. Тези неща не се правят в семейната спалня. Иначе, посочете ми мъж, който е умрял с една жена. Или обратното. Много са смешни тези епитети, но да. Дори и изневярата се придържа към някакви правила и може да е един безболезнен, почтен и комфортен и за тримата акт. Ма то и там акъл се иска.

    Пп: препоръчвам един страхотен филм по темата, "От 5, до 7". Така се прави.....
  • Благодаря, Красе, Катя, Петре /Стоянов/!
  • "Иване, Иванеееее, с пет яйца беше..." - става въпрос за кекса на гробищата
  • Да, ако умре определено ще спре да изневерява. 🙂 Добро заключение
  • Имах едни приятели като твоите герои ... Жената казваше, Е, на другия да не му е като пила, че да ми я изтърка
  • Ivita_Mirianova (Ивита) - а колко още глупаци има, дето не го знаят!😀
    И че ако някой изневерява, трябва да има и поне втори. А тоя втори не изневерява, щото не е глупак жена му да го хване.
  • Пепи(Паленка), направо разстрелваш с коментарите си...😀😀😀
  • Каквито и лексикални завои да измисляте, курвата си е курва, а глупакът - глупак. 😊
    Това за лексикалните завои го четох в един коментар на Ники, където направи за смях оня клоун Мисана, и много ми хареса изразът. Ей тая жена е по-мъж от мъжете! Пък Елия е права: който не може да има една такава жена, ще казва каквото му отърва.
    👍
  • Не е стиснат Иван: едно хубаво нещо има, и го споделя.
  • Благодаря, Ивита!
    Петре! Гледал ли си "Двама мъже и половина"? Та там Чарли щеше да се жени за една, ама тя се оказа женена. Все бягала с разни мъже. Попитаха мъжа й - защо? А той обяснява - виждате ли го, кога ще има хубава жена като тая? Пък сега - курва, ама понякога негова, че и официално.
    Та Иван не е баш глупак, по-скоро точен в самооценката и преценката - какво да плати, за да има нещо...
  • Браво, за точката. Но Иван си остава глупак. 😆
  • „Сurvatura major”, ”curvatura minor " и разни други „curvatur”-и са понятия от латинския език и означават „ извивка”,...”Завой” , както е отбелязал Стойчо за значението в съвременния италиански. Жената на Ванката види се е от първите. Големите извивки с възможности извън квартала.😀
    Поздрав, Георги.☺
  • Благодаря, Надя, Деа, Елия,Стойчо, Петре!
    Сложих червената точка.
  • Трябваше да поясня за съгражданките ми: курвата няма пол. И мъжът няма пол: познавам жени, които са много повече мъже от някои, които само се перчат. Да си курва е начин на живот, не професия. Както вече казах, някои жени, които са курви, са по-мъже от мъжете.
  • Обикновено мъжете са последните, които разбират, че жените им са курви. И също така чужд мъж лепва на някоя жена такъв епитет, то е защото не може да я има, а не защото наистина е такава.
  • Курва на български е курва. А Иван е глупак. Мъж, който знае, че жена му е курва и си трае е глупак. Ако е мъж. 😀
  • "Курва" в превод на италиански е завой.
    Има завои, които изненадват водачите, поради несъобразена скорост...
    И кой страда?!
  • 🤣🤣🤣 Знае си Иван
  • Задавих се с круша. Гадно е - хем кашляш, хем се смееш. Сложи червена точка, сенсей. Мъжът ми, незнайно къде и кога дочул някаква чалгия и сега ми пее: "Точка цъвренааа".😄
Предложения
: ??:??