3.12.2020 г., 18:21 ч.  

Женски признания 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми, Други
436 0 8
1 мин за четене

 

(препоръчва се да не се чете от мъже)

 

  Една жена не би могла да обича мъж, когото може да излъже.

  Не съществува абсолютна сигурност, в който и да е мъж. Обратното е вярно – винаги има абсолютна несигурност... заради природата на жената.

  Всяка жена иска да бъде единствена за някого, но когато чуе това признание, никога не вярва.

  Каквато и да е ситуацията, жената е винаги погрешно разбрана.

  Жените сме ВЕЩИЦИ. (Произлиза от вещи – знаещи, умели, опитни, изкусни...:):):))

 

                                                             © Павлина Христова Петрова

 

:):):) Твърденията ми подлежат на съмнение...

© Павлина Петрова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Вярно е, вещици са. И ако сервираш дозирано изненади, дори малки намеци за изневери, всичко ще е стабилно. Ако мъжът не е способен да поддържа 'Hold Me Thrill Me Kiss Me *** Mel Carter - YouTube' , достигаме до абсолютна сигурност, в който и да е мъж, след което тя го монтира във входното антре като закачалка и го забравя
  • Според мен в нашия свят безпрекословна любов не съществува. Дори майката обича детето си, защото е нейно. Собственици сме, собственици, всички без изключения т.е. егоисти. И достатъчно нагли да имаме и претенции към другите, те да не са
  • О! Скоро говорих с един приятел, за когото всичко е егоизъм и пак егоизъм. Та, като започнем от приятелството и стигнем до любовта, всичко що е чувства положителни, се гради на основата на егоистичното усещане, че там, с него/нея, ни е добре.Ама адски добре.Ако е подплатено и с добър секс, който впрочем мозъкът направлява, значи е съвършено.И така стигнахме до извода, че няма "обичам". Абсолютно безпрекословната и безусловна любов е тази, която поражда майчинският инстинкт. Обичам е много сложна механика и висок левъл. Преди това има влюбване, страст, необходимост, наркотична зависимост и прочие упадъчни състояния, от които рядко се ражда любов. И много хора дори не разбират кога е дошла. Долу горе някъде около златната сватба се случва. А дали жената е вещица, хм...Има и такива жени. Но те са само за гледане и мокри сънища, защото паднеш ли им, тежкО. Казвам го защото горе не си описала тази порода. Вещата жена е друга бира. И не е всяка.
  • Тук съм да общувам с интересни хора - един ще ме чете, друг ще ми обяснява, трети ще ме наставлява... Но си оставам неразбрана... Като рак отшелник съм. Твърдината на бронята няма значение, когато под нея се готвя в сос от собствени страхове, с подправки от чужди съмнения и стени от невъзможности… И вярвам, че мътната вода на предположенията и очакванията трябва да изтече и всичко да се избистри...
  • Умният мъж се прави, че чете жената,
    простият обяснява тя какво е искала да каже,
    а глупавият я наставлява!
  • Благодаря на всички, че споделихте мнения. Съгласна съм с нюансите, които сте прибавили към написаното, в което съм се постарала да има закачлив тон. Ако трябва да бъда по-сериозна: Всичко е много сложен синтез на отношенията мъж – жена; въпрос на философски обобщения от натрупан опит; невъзможност да се забележат дребните трудности в началото; залитане в сложни анализи на ситуациите... Ама пък как да се сложи ред преди да се появи тотален хаос... И всеки се припознава от своята си камбанария – един е вещ и знаещ, а друг – просто някаква вещ. Но най-важното си мисля, че е когато някой работи и се изгражда като добър човек и ако има късмет да срещне най-точната си половинка би се получил онзи непрекъснат обмен на информация, енергии, разбиране и осмисляне, а резултатът – радост от общуването и успешно преминаване през всички препятствия! Трупаме опит! А колко много неща биха били различни, ако не сме се поддали на първоначалния импулс...
  • Интересни мисли (мислех да не го чета, но приложеният женски прийом - да забрани нещо, за да го направи много интересно, беше изключително успешен и веднага ме хвана, абе шаранска работа )! Иначе - ами жените са по-съществената част от човечеството! Но както е казал древният философ: "Подлагай всичко на съмнение". Не че един от тези древни философи не е изпил чашата с бучиниш, приготвена от жена му, май...
  • 1. Една /нормално интелигентна/ жена, когато обича даден мъж, го обича. Защото тя не обиква кого да е.
    2. Ако не съществува абсолютна сигурност на жената спямо мъжа, когото обича, значи нищо друго не съществува.
    3. Две прави тази точка излишна. Проблемът си е в жената.
    4. Жена, която се чувства единствена, няма нужда да и го казват, а кажат ли и го, ще отговори : зная, защото е така.
    5. Погрешно разбрана е, когато погрешно е избрала
    6. Ако жените са вещици, то има два варианта, може да са вещи/знаещи и т.н., а може да са вещи/предмети, украшения, статуетки, вази, кутийки. кукли и прочие вещи
Предложения
: ??:??