16.02.2012 г., 23:03 ч.

Жив хляб 

  Проза » Други
1810 0 10
2 мин за четене
Жив хляб
Казваме, че една храна е ЖИВА, когато съдържа максимално количество ПРАНА – слънчева  енергия. Що се отнася до хляба, най-жив хляб е самото ЖИТО - или което и да е друго семе от житните растения – ръж, ечемик, просо, царевица. И най-енергетично е СЪСТОЯНИЕТО, когато е СУХО или намокрено (накиснато), но непокълнало – щом покълне житото витаминозно става по-силна храната, но пранаично малко се снижава – енергията се въплъщава във витамините една част, а друга част от праната се „изветря“ по време на кълненето…
Всяка храна, ОБАЧЕ, става жива, когато се асимилира 100%, т.е. когато дадем възможност на организма да я усвои и да се справи тотално с полезните и неполезните вещества, които СЪДЪРЖА – ПОЛЕЗНОТО да усвои, неполезното благоприятно - без вредни последици - да изхвърли…
http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=225482

Тук ще дам рецепта за приготвяне на жив – ЕНЕРГЕТИЧЕН – хляб.
Вземаме 1 кг. брашно, слагаме го в дълбок съд – гювеч например – слагаме 1 шепа царевично брашно – разтваряме 1 единична шепа морска сол в 1 л. вода – изливаме водата във брашното – наливаме малко олио – бъркаме, докато се получи средно рядко тесто (ако трябва, добавяме вода или брашно).
Намазваме тавата (тепсията) с олио, слагаме тестото на 5-6 купчинки в тавата и печем при 150-200 градуса – докато придобие хлябът светлокафяв цвят - сваляме тавата, поръсваме с вода хляба и го слагаме за 5 мин. в изключената фурна или направо на въздух да изстине – или го покриваме с бохча.
Този хляб е ШЕСТ пъти горе-долу по-енергетичен от обикновения – жив – на другия ден ще изживеем романтични мигове в себе си, някакъв душевен подем,  ще се появи приповдигнатост като в някой детски приказен сън… Или просто ще се почувстваме по-здрави и силни…
Край
Румен – Лесничея                          16.02.2012 г.

© Леснич Велесов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Малииии...
    С люцерната малко сте го поизтървали срока...
    Тя се рупа поне от 50 години и поне от милиони хора... и те май знаят защо, не са дочакали разработката за целебната люцерна, за да са убедени, че правилно са се насочили да я рупат...
    Много се впечатлих
  • Ена, зачетох връзката за солта. Още в началото се мъдри "Хималайската кристална сол е създадена преди 250 милиона години чрез огромни геоложки сили, разразили се в Хималаите.".
    Рождената дата на последните е преди има-няма 55 млн. г.
    Не приемайте безрезервно написаното. Тези текстове за хималайската сол ги скалъпваме аз (Йоканаан Марусидзе - заслужил артист на съюзните републики, любимец на Рабиндранат Тагор) и братчеда Джеф Питърс - персонален магнит. Скоро на пазара ще е и последната ни разработка - целебна люцерна от Кайлаш.
    А за рецептата на енергетичния хляб - о вкусах не спорят.
  • Wseki ima prawo na mnenie. Retseptata e izpitana ot men mnogo pyti - za koli4estwata sol ne garantiram - umerjajte si sami !! Az ne iskam Por4ewi da se u4at ot men ! Te sa wrediteli.
  • Когато казвам нещо, не е за да се заяждам и да споря...
    Не се срамувам да питам, ако не знам нещо.
    Но когато знам и съм чела достатъчно, за да съм убедена в това, което знам, го споделям.
    Който желае - се възползва...

    Затова няма да споря с denissa (Дениса ): 1-05-2012г. 14:55

    "Не се явявам адвокат никому! Хубаво сте се завихрили в монолози, но искам да коментирам само за солта... И за "полезната" ѝ консумация относно хипертонията. Това е пълно словоблудство! И непознаване елементарната физиология на човека! Солта ПРЕДИЗВИКВА хипертония!..."


    <a href="http://www.vodorasli.com/himalayska_sol.htm " target="_blank">Тук може да се прочете за солта >>> </a>

  • Не се явявам адвокат никому! Хубаво сте се завихрили в монолози, но искам да коментирам само за солта... И за "полезната" ѝ консумация относно хипертонията. Това е пълно словоблудство! И непознаване елементарната физиология на човека! Солта ПРЕДИЗВИКВА хипертония! Обикновената. Натриевият хлорид е солта, предизвикваща проблеми. Но има едно изключение! Това е Калиевият хлорат или прословутата калиева сол, която не вреди в големи количества. А морската съдържа калиев йодид и прекомерната му употреба не е вредна!
  • "Самотния_вълк (Севделин Порчев): 1-05-2012г. 14:05
    Горски, преди да почнеш да се жалваш, изключи за момент емоцията, включи "малките сиви клетки" и се замисли върху "рецептата" си.
    Пшеничено и царевично брашно - остава да му добавиш и малко кюспе и всяко прасе ще грухти доволно. "

    Звучи ми много несериозно... а след това и продължението със солта...
    Какво толкова с тая сол... Знаете ли, че има сол, която се разтваря (е, не тази от магазините, разбира се) и се пие като лекарство при хипертония... Понижава кръвното налягане. И не само това е положителният ефект от тази сол...
    Преди имах една настолна книга за водораслите и много ме впечатли написаното на корицата отзад - че микроводораслите са интелигентната храна за интелигентни хора... Е, в първия момент се разсмях... а след като прочетох книгата се засрамих... заради невежеството си...
  • Интересно. Благодаря!
  • Госпожо Порчева с каква идея идвате при мен - да ме обиждате и дразните ли - това е невъзможно !! Яжте и пиите както си искате. Извинете се за гадния си тон и от по-рано, за всичко; станете почтена и ПОСЛЕ питайте !! Иначе престанете да ПОРТИТЕ Порчева - ще се наложи да се оплача на администратора !
  • Тук, вместо коментар, ще цитирам един многоуважаван лекар, Д-р Петър Найденов:

    "Духовни аспекти на храненето.
    В сравнение с всички останали аспекти на храненето този е неоснователно пренебрегван и недостатъчно разбиран. Та нали основната ни задача на тази земя е да растем духовно и да разширяваме съзнанието си така, че да се отваряме все повече към великите космически принципи - Любов и Светлина.
    От духовна гледна точка най-важните показатели за оценяване на дадена храна, са нейната чистота и енергиите, които носи...
    Като имаме предвид ролята на Слънцето, логично е да приемем, че най-полезни в духовно отношение са онези храни, които са най-силно свързани с него... "

    Отново много интересна тема!
    Благодаря!
  • Житото е амбивалентен символ на раждането и развитието на живота, среща се в цикъла живот – смърт – живот...То е безкръвната божествена жертва.
Предложения
: ??:??