19.03.2009 г., 4:05 ч.

Капитулация 

  Проза » Други
998 0 5

 

 

 

 

 

   Капитулирам пред отчаянието. Обещавам си! Не трудностите ни давят с треперещи от екстаз ръце, а то... то...

 Лети блясъкът в очите на прободения със счупена стрела в превитата от болка ръка... Чуруликат трапчинките на одраскания с неподострен, надъвкан молив в лютящо-кипящата рана... Златната нишка, внедрена с кука в мускулната тъкан на свития от страх, шепне неумолимо-щастливата песен на полета... Бистра несъвместимост на страданието и оптимистичния полъх на един и същ вятър...

  Борба с отчаянието... капитулирам и се оставям на ведрото и усмихнато дихание да не повлече нагоре, натам... тук не оставам... тук кърви, тук сълзите дращят, а спомените жигосват гърба, лишен от дермата си... от щит...

 Аз капитулирам... последвай ме!

© Диреоставаща Епилация Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Към Пер Перикон: честно...за безмислицата-двоумях се дали наистина е безмислица, но бях засегната и това ми беше като ключето към възможността да се защитя. Именно, защото с мисъл съм го написала, защото двама човека в една и съща седмица ( двама, много близки ) прибегнаха до отчаянието и думите, които съм написала имат смисъл.. макар и да не си го забелязал. Не те виня, бях наранена и си ги изкарах на теб. И съм чувала за дублетни форми..това е без значение, аз се извинявам, от тук нататък, нямам какво повече да ти кажа.
    Към Светлана: Телевизия не гледам,филми рядко..кабелна нямам, а и съм на ясно, че в този сайт напписаното трябва да е авторско. И все пак се радвам, че ти е харесало.
  • Това вчера го чух по телевизията, дали не беше някакъв филм по Диема. Мисля, че не бъркам: тук кърви, тук сълзите дращят, а спомените жигосват гърба, лишен от дермата си... от Но силно ме впечатли като го чух или прочетох на екрана. Ако бъркам, ще се извиня за склерозата си.
  • Щом като липсата на "С" кара трапчинките по лицето ти да чуруликат от задоволство, нямам намерение да развалям доброто ти настроение. За мен все пак е писано без мисъл. Така че е безмислица. Нещо като "измислица", но с друга представка. Но ако се чувстваш гузна и признаваш, че написаното няма и смисъл, тогава мога да се съглася, че "С"-то основателно ти липсва. Апропо, да си чувала за съществуването на дублетни форми? Не си? Е, и аз не бях чувал думата "безбреговно", признавам си. Но обичам да се обогатявам с нови думи, така че - благодаря!
    Колкото до критиката, тя не беше отправена към теб, а към Мая. Но пък, между нас да си остане, смея да я критикувам само под произведения, които публикува само за назидание. Шъът, тихо, да не ме чуе!
  • Безмислиците?! аха... "с"-ъто ми обягва нещо.. Не искам да се заяждам, дори, съм безбреговно доволна, че получавам критика...но поне да е основателна. А и смисъл и в безСмислиците можеш винаги да откриеш, цаката е да не си сляп и ограничен за него.
  • И аз капитулирах пред безмислиците...
    Очевидно Мая е решила да ни накаже, показвайки ни с какво се сблъсква всеки ден!
Предложения
: ??:??