16.02.2020 г., 10:39 ч.

Кои ще останат... 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
577 8 8

Малкият Иванчо разтревожен пита баща си:
Тате, какво е бъдещето на България?
- Да остане без българи - отговаря бащата.
А кои ще останат тогава? - любопитства Иванчо.
- Прабългарите, сине!

© Младен Мисана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Редно е да обясня какво аз съм разбрала. Защото ако авторът се обяснява какво е написал, значи не го е написал както трябва. Защото безспорно всички са хора. Щом някой ще остане, според горния текст, значи кой да е освен хора, живеещи на територията на България. Значи все пак някой ще остане... нали така... та за расизъм не става въпрос, а за малко логика с крива усмивка. И за емигрантите е хубаво да се коментира, ако си наясно по този въпрос. Пък и в творбата не виждам отношение към тях, тогава коментарът ти, Младене не се отнася и до написания от теб афоризъм.
  • Благодаря на всички взели коментарно участие по темата, поставили този текст в Любими и оценили го. Редно е като автор да конкретизирам какво съм имал предвид. А то е много просто. Както е тръгнало, българите ще изчезнат от картата на света. Било в собствената си страна, било в чужбина, където са се изнесли, за да се спасяват поединично. Тези в родината ще изчезнат на демографска основа, а заедно с тях ще изчезне българският език на това парче земя, наречено България. Дано бесарабските българи опазят езика ни. Емигрантите в чужбина ще бъдат претопени от съответните държави, където са забегнали, най-късно до второ поколение. И финита ла комедиа. Ще останат само прабългарите, като исторически феномен. Винаги съм твърдял, че българите не заслужават това прекрасно място - земен рай. Справедливо е да го загубят. П.С. Ина Калина, расизмът не ти прави чест. Ромите също са хора.
  • много мургави тия прабългари ... не ми е смешно
  • Мълниеносец, смисълът на горния текст е, че в България след време ще останат само истинските българи - тези, които са българи по сърце и душа.
    Аз смятам, обаче, че българите зад граница са не по-малко патриоти и обичащи родината си, от тези, които никога не са напускали пределите на България.
  • Много добре написано и за огромно съжаление това е самата истина
Предложения
: ??:??