10.06.2024 г., 10:38 ч.

Леко шантава история 

  Проза » Разкази, Хумористична
268 2 8
1 мин за четене

И за нея се сетих.

Навремето на телевизора гледахме новините, прогноза за утре и филми. Отделно сериалите. Детски - „Фюри“, „Ласи“, „Робин Худ“, „Вилхелм Тел“… За възрастни – най-напред „С пагоните на дявола“, „На всеки километър“, сетне като пристигна „ Изаура“…

Абе, седи и зяпа народът. То друго забавление няма. Освен от скука да отидеш и помааш с мотиката в двора. Или бабите излязат на припек с клюките си…

Но понякога идваха от Софето големи хора. Важни. Та управата събираше народа на мегдана – да им каже нещо големецът.

И в Бяла Слатина – лесно начало: „Скъпи белослатенчени…“. В Кнежа също: „Драги кнежанчене…“.

Ама ненавсякъде названията на жителите са леснопроизносими.

В село Попица /ударението на И, не на О/ дошъл виден деец. Казали му къде е и той започнал: „ Уважаеми попичАни, попичАнки и малки попичЕта…“

Смях…

Ми – народно мръсно съзнание над подсъзнанието…

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Любимото ми е - врачанци.
  • Благодаря!
  • В Ямбол идва Цола Драгойчева.Беше около 80-те години на миналия век и долу горе и тя на толкова. Над ресторант "Боровец" имаше един етаж за нощувка на членовете на Политбюро.Камериерката заедно с човек от УБО проверяват всичко в помещенията,но офицерът от УБО взел ключовете на апартамента и завъртял бесен секс в съседство с апартамента на другарката Цола Драгойчева.Отключила другата камериерка с резервния и др.Драгойчева цялата не могла да заспи от стоновете на любовницата!
  • Благодаря!
  • Едното ми село се казва Крета 🤣
    И с него ще е забавен каламбура.
    Поздравявам те.
  • Здравей, половината ми род е от Габаре
  • Благодаря!
    Аз СЪМ от Бела Слатина.
  • Ниа у Бела Слатина сме ора естете!
Предложения
: ??:??