4.01.2015 г., 21:55 ч.

Любовта не е ограничение 

  Проза » Други
592 1 0

Любовта не е ограничение на действията. Да не можеш да правиш това тук и така или онова там и иначе. Тя те прави безразсъдно смел и мотивиран да постигаш невъзможното.

Любовта не е ограничение, да обичаш и да си влюбен само в един човек и точка. Тя те кара да обичаш целия свят, дори и така несвършен.

Любовта не е ограничение да бъдеш единствено откровен. Истински влюбените забравят и заравят дълбоко всичко, което би наранило обекта на любовта им. Лъжат себе си в името на нещо по-голямо.

Любовта не е материално ограничение. Времето, в което си влюбен е без значение. Усилията, които влагаш са без значение. Сълзите и безсънните нощи са без значение. Единственото „материално“, което е от значение тогава е топлината в сърцето и „пеперудите в корема“.

Любовта не е ограничение на това какво знаеш. Тя ти дава нови хоризонти. Тя не се интересува какво знаеш до момента. Тя не пита и не задава неудобни въпроси.

Любовта не е перфектна. Не очаквайте от нея да бъде такава. А който твърди обратното, значи не знае какво е да си влюбен.

 

© Йордан Георгиев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??