27.01.2010 г., 14:06 ч.

Малка притча за любовта 

  Проза » Други
1884 0 6
1 мин за четене

       - Остани с мен! – прошепна врабчето. – Остани с мен завинаги!

       - Не мога! – Отвърна тъжно лястовичката! – Искам да бъда до теб, но зимата ще ме убие.

       - Аз ще се грижа за теб! Ще ти направя гнездо и няма да се налага да излизаш от него, докато зимата не свърши. Ще те топля, когато ти е студено, ще те приспивам, когато не можеш да спиш и ще бъда винаги до теб, когато имаш нужда от мен.

        И лястовичката се подчини на сърцето си, послуша го и остана до врабчето. Тя му вярваше безрезервно и никога не се беше съмнявала в него. Тръгна срещу собствената си природа заради любовта, която преливаше в лястовичата душа.

        И зимата дойде – студена и мудна. Врабчето направи чудно гнездо и всеки ден носеше на лястовичката трохи, топлеше я с крилцата си и ù пееше, за да заспива, но зимата ставаше все по-студена, а храната намаляваше. Топлината на влюбеното врабче не ù помагаше да се стопли и лястовичката малко по малко умираше в обятията на любовта си.

       Един ден, когато врабчето се върна в гнездото и докосна лястовичката, усети как студеното ù тяло не помръдваше. То покри с крилца главата си и прокле мига, в който отне свободата ù. Осъзна, че природата е най-великата сила, срещу която не можем да вървим.

 

 

Не отнемайте свободата на тези, които обичате. Най-важното в любовта е пространството, в което можем да докажем кои сме!

© Сияна Георгиева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Браво, Сиско!!!
  • Хубава приказка! Истинската любов е в умението да даваш свобода.
    Поздравления!

    Mila
  • Браво за произведението ти! Много често пътя към осъществяването на нещо красиво, в усърдието ни да направим добро...се случва точно обратното на нашето очакване...но все пак всеки опитва в името на най-красивото и чудодейно нещо--Любовта!!!
  • Много ми харесва, браво! Тъжно, но истинско
  • Сияна, тъжна приказка! Щом в едно сърце има жажда за духовна храна,за добрина, за обич, има надежда за надмогване дори на смъртта!Обичайки, очакваме всеки изгрев...
  • така е
    много хубава творба
Предложения
: ??:??