27.10.2021 г., 10:48 ч.

Малко математика без анализ 

  Проза » Хумористична, Други
1094 3 9
1 мин за четене

СЗО, демек Световната здравна организация, съобщи: за една година от ковид са починали между 80 000 и 120 000 медицински кадри…

Абе, аз по математика бях слаб – в специализираната математическа паралелка имах едва петица, за статистиката не съм си купувал тапия, че съм специалист, ама понякога мисля. Че даже си сътворявам мнение.

И, за база на тия мисли, вземам информация. Факти! Разсъжденията трябва да се градят върху факти – като върху здрава основа небостъргач. Че даже колиба…

Какво да кажа за съобщеното? Колко са починалите?

ХХI век сме. Епоха на информацията. Която е наистина базата за анализи и решения. Особено в една световна организация.

Между 80 и 120 хиляди???

80 000? 85 000? 100 000? 120 000?

Разликата между двете числа е огромна – 40 000!

Особено, когато става дума за хора. А всеки човек е ценен, нали? Да не говорим за медицинските кадри в днешно време…

Обаче – небрежно подмятат: между 40 и 120 хиляди…

Мнооого важно – десетина, двайсетина, четиридесет хиляди повече или по-малко… При това вече умрели…

Е, върви мисли, анализирай, гради мнение и отношение.

И вярвай на чиновници от какъвто и да е мащаб. Както и на медиите, спокойно изливащи манипулации и пропаганди…

/Младене?!/

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??