29.11.2023 г., 9:14 ч.

Mалорадските бръмбари 

  Проза » Хумористична
319 4 12
1 мин за четене

Коментар написан от мене вчера ме подсети за една стара история, която бях забравила. Мой приятел периодично решаваше,  че ще бъде фермер. То не бяха нутрии, копринени буби, пилета... Големи планове, подкрепени с изчисления и чертежи, които обсъждахме по цели нощи и реализация клоняща към -1. В описвания момент на дневен ред бяха зайците и екологично чистите зеленчуци. Накупи той незнам си каква порода дългоухи, клетки, хранилки, поилки, насади зеленчуци. Всичко точно. След дълги увещания от негова страна склонявам да отида в Борован, да видя фермата. Да, но шеф без помощник  може ли? Не  може.
Въпросният човечец беше дребен, черен, с уши стърчащи като пеленгатори и тънки, като цигарени книжки. Раболепен, изпълнителен и пределно простоват. Това, че е крадлив го разбрахме в последствие. Както и да е. Обиколката на фермата приключва, сядаме на  двора, пием биричка и си говорим. Около нас ухаещи карамфилчета, пеперуди, котета... Идилия... Тук е мястото да вметна, че Малорад е село, което се намира на 9 километра от Борован. Изведнъж вратата на стопанския двор се  отваря с трясък и виждаме помощника, станал само очи и уши, крещящ екзалтирано:
 —"Шефеееее, малорадските бръмбари са изеле картофете"!
Как не паднах от стола от смях не знам, а колорадските бръмбари и до днес за нас са малорадски. Не те бяха причината за пропадането на поредната ферма, но това е друга история.

 

© Надежда Ангелова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Радвам се да Ви видя, сър!
  • Усмихна ми деня, Ники с тези рипани риби!
  • Усмихнат поздрав, Наде! Преди време срещнах познат, който ме попита дали съм гледал снощния филм за рибите Рипани /пирани естествено/ Какво трябваше да му отговоря? Аз мисля, че на този въпрос трябва да отговори госпожа учителката, която оня ден, явила се в ,,Стани богат ", не знаеше кой е Георги Бенковски!? Бъди жива и здрава, Наде!
  • Разбрал съм те и още как! Аз роман мога да напиша за тях.
  • Наде🤣🤣🤣
  • Не си ме разбрал правилно, Слави. Не съм от тези, които делят хората по какъвто и да е признак. Просто въпросният човек ме дразнеше със сервилното си поведение, а това, че накрая окраде приятеля ми съвсем не подобри мнението ми за него. Просто споделих весела историйка. Радвам се, че ви усмихнах, момичета!
  • Няма да се обиждаме! По едно време бях Малорадски зет!
  • Хаха, такива мушмороци съм виждала доста, Наде, а я виж какви "бисери" ражда!🤣😂😀
  • Хубава история, Наде, оживя ми пред очите!
  • А аз гледам и се чудя какви са тия малорадски бръмбари 😂 😅
Предложения
: ??:??