26.10.2007 г., 22:38 ч.

Много романтичен разговор 

  Проза » Хумористична
1933 0 42
3 мин за четене
 

Говорим си с Романтика по телефона. Хилиме се. Разказвам му как вчера съм се похвалила на Мая, че съм спечелила кастинга за главна мъжка роля в пиесата на нашето село Откровеново. Само при едно условие, трябва две седмици да не си бръсна мустаците. Аз даже реших да си засека катинарче, защото много ми отива. Няма да пиша по колко пъти се чувам с Мая, защото аз толкова и досаждам, че ще отидат четири-пет страници. Ще си стане цял роман.

 Разказвам му за любимото ми радио. Опънала съм се и си пия кафето. Пъхнала съм си слушалките на устройството „свободни ръце", защото докато си говорим, ръкомахам. Като че ли той ме вижда, ама карай да върви!  Малката се събужда и влиза при мен в хола. Още е сънита. Протягам към нея ръце и й казвам:
- Ела при мен! Ела да те гушна! Искаш ли да си легнеш до мен?
- На... мен ли... говориш?!

- Не, та какво ми казваше?

  Гушвам малката. На вратата се звъни. Отварям. Мама. Кимам й да влиза и продължавам да говоря с Ицо. По едно време започвам да се хиля като луда, тоест като мене си. Защото схващам какво се е получило - „Ела, при мен, нали?" Майка ми започва да ми нарежда:

  • - Това сложи в хладилника... това е...
  • - Чакай малко! - казвам на майка. Тя млъква, ама и Ицo мълчи.


-  Защо спря бе, Ице?

  • - Е, нали каза: "Чакай малко"
  • - Ох, не на теб, на майка. Ице, изоставям те, че майка и малката ме гледат в очичките и чакат да им обърна внимание. Ще ти се обадя по-късно. - Ицо ми казва нещо от рода: „ По-добре прелъстен и изоставен", а аз довършвам: - Повярвай ми, по-добре прелъстен и изоставен, отколкото започнат и недовършен! Айде, Ице, чао за сега! И удрям червена слушалка.
    - Кой е този Ицо?
    - Едно приятелче. Много е готин!
    - Мъжът ти знае ли?
    - Е, може ли той да не знае. И да не знае, сега ще му кажеш.
    - То не че нещо, ама... На колко е години?
    - Майко!!! Интервю за зелена карта ли ще ми правиш? Говорила съм ти за него. Това е момчето, което... Не това, дето говори с морето, а дето ти го покани със семейството му на пелмени.
    - А, добре. Нищо не съм казала.
    - Ти ли нищо не си казала?! И много ясно, че знае, нали миналия път като говорих с момчето, моят седеше до мен и ето на - виж, нямам синини.
    - Светлана, не се шегувай се със мене си.
  • - Какво не се шегувай се. Вие не ми давате дума да продумам с някой друг. Мъжът ми и той: "Пак ли ще говориш?" Децата същите като него, как не се метнаха на мен - свестни?


Та, мисълта ми беше, за да не се получават такива конфузни ситуации, си включвайте видеокамерите на телефоните, за да се вижда за какво иде реч.  При една видеовръзка ще се вижда на кого говориш, кой влиза и излиза. Лошото е, че преди това трябва да се срешиш, за да изглеждаш добре. А аз си бях още по нощница и чорлава, ама говорех почти като че току-що съм излязла от фризьор. Какво да правя като съм артистична. Но си мисля и друго. Я да бях на двайсет и пет, нямаше да дофърчи ли? И адреса щеше за нула време да намери, ама като съм лекомислена. Абе кажи, че си млада, но си имала трудно детство, а аз всичко си казвам. От това си патя. Сега ще почна да казвам, че съм на седемдесет, но ми е правена „Пълна промяна", та дано ми кажат, че изглеждам добре за възрастта си.

Ице, другия път като ти звънна, ще се среша, обещавам ти! Ако знаеш колко добре изглеждам сресана! Но това е нова тема.
 

 

© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Мерси, Весе!!!
  • Поздрави!!!
  • Мариолче, Люси ме развесели, сега и ти!!! Е заслужава си да се живее наистина! Сама мога, но е по-скучно. Друго си е да си ви имам вас!!!
  • И затова си струва да се живее, човек да си чете разказите
    на Светлето Лажова и да не пропуска и коментариите!!!
    Поздравления, незаменима!!!!
  • Омайвам Стами, защото аз съм замаяна. Започнах да давам отклонения. Ани, може би ще опитам да измисля нещо по въпроса. Нели, тигава ти желая хубав ден и хубаво настроение!!!
  • Ободри ме с тоя разговор! Благодаря за настроението!
  • Ха-ха, сладурка,разказа е готин,забавен,а иначе съм съгласна с Пенко Пенков.Пък това за Мъж на гадината си плаче да е тема на следващия ти разказ
  • Сладкодумка си Светле, омайваш всички !!!
  • Мая, ти ме подсещаш ме да направим си конкурс:"Мъж на гадината". По всички линии мога да га спечеля се.
  • таз гадина Светлана ще си гавори с Христо, а другата гадина Мая може да си гавори сама
  • Деси, така са младите - влюбени!!! Вилдан, ще имаш нова тема от мен!!! Специално!
  • Ангар, тъжен е. Ти като не искаш да говориш с мен...Мислиш, че на мен ми е весело, така ли? Прибягнах до Ицо, сама ли да си говоря, а? Пенко, ти що знаеш!!! А как ми отива миниджуп! Никол, мила заповядай пак!!!
  • Всичко ти се признава, Мери, споко! Мисля да напиша "Хубава жена 2" и ще ти запазя главната роля!!! Яна, само да не започна да нагарчам от сладост. От това ме е страх. Анетче, няма да те уморя, не бой се!!! Нели, мерси много!!!
  • Светле,ти си авторът,ти ще избереш темата!Уверявам те,че ще продължавам да те чета с велико удоволствие!Поздрав!
  • Малееей, ква съм кифла... Прочетох разказа и си помислих, че съм оставила комент, а пък аз съм се отнесла, нейде из необятното...хахахах!
    Поздрави, сърничке, много си сладка!
  • Разказите ти са като миниджуп - късички, но предизвикват длги размишления.
  • Много тъжен разказ!
  • Светле, много хубав разказ! Целувки!

  • Хахахаа, катинарче и мустак
    Ще ме умориш
  • Сладка като захарен памук,и толкова лепнеща...залепнах за теб
  • Не пет - десет шъ ти дам, само да ми съ признае в актбиографиъта, чи съм била Първата в Робин Худ и в Сандокан, втората в Белоснежка и Червенорозка, трето прасенце, Четвъртият от Знакъ на четиримата, Петият елементъ, после мъ понижиха - в шестото козле и шестото джудже. Бях Седмият от Седморкатъ на Блейк, и от Великолепната седморкъ, сега ти казвам Осмъта шъ съм Веселяци - сеирджии...
  • Работя по желание на клиента, да не се бърка с пациента! Споделете какво желаете, Вилдан!!! Мери, този път ще си затворя очите. Само искате, само искате...Това жените сте...Айде и да дадеш...пет лева на заем, душа!!! Яна, шантава, шашава и други, но сладка, нали?! Люси и аз те обичам. Мисля, че и Ицо те обича. Сега ще му звънна да го питам със сигурност.
  • Хехехехехехе
    Много ви обичам всички!!!
  • Ей ,Светле,шантава душа си ти,ама много ме разсмиваш.Гуш.
  • Изумях, пак плагиатство по повод сценария и кастингаИ рушвети за Мая
    Налага съ да говоря на 4 очи с прудусентити. /не Центити/
    За доказателство прилагамъ
    http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=64512
    Само да ни сти преизбрали кметя, сиреч сцинариста и играещ актьор,
    лошо - до призидентъ шъ стигна,
    нов кастинг шъ поискам,
    щото Осмъта да съм искам
  • Хареса ми!Чакам новата тема...
  • Е, с това ръкомахане и кимане, те до къде го докарахме...Другия път в прав текст, ама ха! Ице, то с мама се получи нещо като конферентна връзка. Но най-хубавото предстои, нали?! Не кимай, кажи Да!!!
  • Светле, ти тогава така ми го направи това предложениение за гушкането, че ми удари блокаж на мисловния процес. И после като ме хвана едно мислене... Чак косата почна да ми се къдри
    И бял косъм ми изби... някъде ама само го показвам. не казвам къде.
    Като каза, че ръкомахаш с ръце, се сетих. Аз имам навика по телефона вместо отговор понякога да кимам с глава. Вместо " да и не".
    Може и тогава да съм кимал.
    Ама разбрали сме се.
    Хайде стига толкова, пък като мина из вашия край ще ти изчукам една среща
    Да си почешем езиците
    Поздрави за усмивките!!!
  • А ти, скъпа ми, Доли, не спирай да снимаш!!! Радваш очите и душата!!! Благодаря!!!
  • По принцип си права, Етчо!!! За да не одумват бельото на моя, съм го пуснала да си джитка гол. Хем да не му стяга на миличкото ми. И по-бързо се удървя...от студ, та си легне. Иначе е като вампир, не спи по цяла нощ. Дали пък аз не го стресирам с тая нощница дето ми е до пъпа. Защо я центрофугирах?
  • Хей, веселушке, блика хумор от думите ти и разведрява ли разведрява... Да си ни все такава - светличка!!!
  • Светле, всичко добре, ала за това с камерите не съм съгласна.
    Що куршуми ще се леят после...
    Ще трябва сигурно и нощница за разговори да си купувам.
    Пък и нали боксерките на мъжа ми постоянно сноват покрай мен (и той в тях), не е нужно събеседника отсреща да знае каква е предпочитаната му цветова гама за бельо.

    Поздрав, прегръдка и усмивка.

  • Вече ми липсвате, честна мошеническа!!! Целувки и от мен, Петинка!!!
  • Ранен утринен поздрав, Светланчик!
    Знаех си, че си подготвила нещо, което ще направи денят ми чудесен!
    Пък... верно, при нас си беше и неглиже, и пак нищо не казахме.Ма то не че не те видяхме, а защото и така ни хареса.
    МНоооого цунки и гушки от мен!
    Липсваш!
  • Идвам! Това трябва да се види!!! Тъкмо няма да бия път до Париж.
  • като те изгони Жон и дойдеш да спиш у нас - нема да се плашиш на сутринта. мой патент е прическата "парижки ветър пред буря"
  • Джейни, на теб всякак ти отива! А аз изглеждам загадъчно като не си туря един гребен. Дарче, защо ме издаваш?!
  • Ти си несметно богатство Светле!
    /ако знаеш аз каква съм несресана, все така си ходя май вече е мода/
  • Верно е!!! На морето сте ме виждали и без грим. Щом оживяхте, значи се издържа. Прегръщам те, Креми!!!
  • Мая, после ще ти звънна да ме видиш колко добре изглеждам и ще съм сресана. Задължават ни в работата иначе...Ако ми затвориш телефона ще рева."За да оформиш хубава брада, първо изглеждаш небръснат". За това не ми викай:"Обръсни се, ма!" Целувки!!!
  • Сресана, или не, все си ти!
    Цункии...
  • кастингът наближава - поддържай окосмяването
Предложения
: ??:??