8.02.2009 г., 11:08 ч.

Моето обръщение... 

  Проза » Други
1096 0 9
1 мин за четене
      Моето обръщение...

  Към всички, които поставят анонимни двойки и към всички, които мислят, че ще им е интересно да прочетат...

   Няма друг начин, по който да отговоря на анонимните си читатели, които не харесват това, което пиша и изразяват отношението си с анонимна двойка. Няма лошо... Естествено е, че не всеки е на моята честота и може да усети връхлитащите ме импулси... Че и да ги хареса!... Освен това – всички сме субекти. Един харесва едно, друг – друго... Всеки може да каже свободно мнението си. Но смятам, че би ми било от полза, ако прочета обосновани аргументи под негативна оценка и те ми помогнат да поработя над себе си. Бих искала да кажа на всички, че се чувствам добре на мястото си. Е, не е „на върха”... Но гледам нагоре... Докъде ще стигна – не знам... Мястото на върха е малко, нестабилно и... гледаш надолу... Бих си пожелала – нека никога не достигна върха, за да мога все нагоре да вървя! Благодаря на всички, които ме подкрепят, които ме разбират и които станаха мои приятели. Благодаря и на този анонимен, който ме провокира към размисъл. Толкова е хубаво, че всички сме различни. Радвам се, че попаднах в този сайт. И прочетох интересни текстове, стихове и разсъждения... Вярвам, че и занапред ще изпълвам сетивата си с достойни емоции. Не знам дали считате за безполезно поредното ми разсъждение или намерихте нещо, върху което да помислите... Но аз имам нужда от всички вас! Още веднъж – благодаря!

  ***
  Приятели ме предупредиха, че това може да се тълкува като поза... С голям кеф написах... За това, което ме вълнува и както го мисля... Почувствах се добре! Няма нищо задължително! Всеки е свободен да прочете или да не прочете... Включително да не ми обръща внимание.

  Вярвам, че моето обръщение ще е дълго време в обръщение!


  ПП Специални благодарности на едно младо момиче, което особено много ме накара да се размисля.

 

  Уточнение: Да, разбира се, за мен оценките не са анонимни, но двойките продължават да си висят без аргументи. Не е етично да се възползвам от настоящето си положение в сайта, за да разкривам самоличности. Считайте, че разсъждението ми е принципно и изразява позицията и на определен процент автори, които споделят в редакторската ми поща възмущението си от анонимните оценители.

                                                                           © П.Петрова

© Павлина Петрова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Споделям обръщението, като изразявам следните мои виждания:
    1. Против анонимноста.
    2. Субекти сме, но същевременно и отделни индивидуалности - всеки има свое мнение и свой критерий, които никому не може да налага.
    3. В Сайта не може да има конкуренция и групировки.
    4. Въздържам се да давам цифрови оценки на произведенията. Моята оценка е - харесва ми или не ми харесва с всичките му степени.
    5. За всяка оценка трябва да има кратка обосновка, което ще бъде помощта или похвалата за автора, с който сме влезли във виртуална връзка.
    6. Добронамереност и културни отношения и хайде да не го обръщаме на говорилня!
  • Керванът няма да спре да върви...
  • Уважаема Госпожо,
    Това е първото Ваше послание, което току що прочетох. Това ме задължава да прочета всички останали. Ще го направя. Но еще сега искам да изразя своето становище.
    За мен всяка оценка е преди всичко отношение. Произведение, което е предизвикало такова, вече е оценено положително. Самата тя, особено начина, по който е изразена, характеризира преди всичко нейния автор, неговите морално етични, естетични и прочие качества. Вашата цел е постигната - има отношение. Какво повече. Похвално е, че отговаряте, но едва ли заслужава вниманието Ви подобен безличен деец, нека не го римувам, ще се свлеча на неговото равнище.
    Моля, не ме считайте анонимен.Адресът ми е известен. Борис.
  • "Толкова е хубаво, че всички сме различни."
    И е по-важно какво самите ние мислим за себе си. И е по-важно да сме наясно със себе си и със света около нас, да приемаме различията и да обичаме... И ще се съхраним и оцелеем. Поздрав, Павли!
  • И ние имаме нужда от теб Павли!Анонимните оценки носят удоволетворение само на скритият им изпращач.
    "...блажени са нишите духом..."
    Щом ги кефи...
  • Емилия, под "далеч по-интересни стихове" вероятно имаш предвид това:
    "и през този божи ден...в монитора се взирам... стиховете си набирам...неуверени думи ти пращам обличаш ги в рими и стиховете стават поносими благодаря ти че те има мила Павли"? Само не разбрах защо използва степенуването "по-интересни"? Значи ли това, че виждаш в скромния ми "анонимен" коментар поетика? Излиза, че си специалист в поезията! Шегувам се, разбира се! Но ти започна първа!
    Един член на клуба "Анонимните... коментатори"
  • Мога само да кажа, че тук си права и че всички имаме различни мнения за хората и за това, което те правят.Хубаво е, че го осъзнаваме и когато правим дадено нещо си имаме едно на ум.Доста е сложно всичко (или така го приемаме поне ) и много често срещаме отрицания в действията си.
    Поздравявам те за написаното.
  • Абсолютно се подписвам под твоите думи. Това бе и причната да стана "Автор плюс" - за да видя кой ми пише двойките. И откритията бяха много интересни за мен. И ми помогнаха да не ги вземам толкова насериозно. Защото някои се оказаха мои познати. За щастие, пиша от няколко години, така че се вълнувам единстивено от оценките на хора, които пишат стойностни неща. И знаеш ли какво, тези хора никога (поне така мисля) не "натриват носа на конкуренцията".
    С поздрав.
  • Павли, повечето от твоите "други" са искрени и дълбоко емоционални. Но мястото им е при есетата. Да, есеистиката е част от прозата, но след като в сайта има отделен раздел за тях, може би е редно те да бъдат публикувани в него? Някой от великите писатели беше казал, че литературата е възникнала НЕ в мига, в който едно първобитно момче е излязло от гората тичайки и крещейки "Вълк, вълк!" , следвано по петите от вълка. Литературата е възникнала в мига, в който момчето е излязло от гората, крещейки същото, но след него не е имало никакъв вълк...
    Така че, скъпа Павли, това което си публикувала не е литература... Това е нещо за форума. Между другото, никога не поставям оценки.
    Успех!
Предложения
: ??:??