12.01.2021 г., 13:09 ч.

Моят град 

  Проза » Други
642 0 4

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

  Моят град е мъничка вселена, градът на мечтите, град на туптящо сърце допринесло чудеса - улиците, площадите, залезите, морския бриз в който ние сутрин се заглеждаме, морето, което ни дава спокойствие и отдих на слънчеви багри, пясъчни фигури, които ни дават възможност да съчетаваме нещо ново и реално в пясъчна форма. 

    Бургас и неговите пясъчни багри, фарът на щастието, вълните, които сякаш ни поглъщат като детски мечти.

Ние живеем и се раждаме с надежда развитие на по-доброто .

 Уникално е ! 

Родени сме в град на смеха, но се гордеем, че краткото описание на БУРГАС поглеждайки моста , БСУ, откриваме нови идеали и хармония как човечеството може да твори,  не да мълчи, а да сме родени в честност! 

 

 

 

© Десислава Танева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • А, за точката се шегувам. Навярно е сложена погрешка.
    Никога, ама никога не съм предполагала, че писането на каквото и да било, ще е толкова модерно, на всяка цена, от абсолютно жизненоважно значение, наложително и не търпящо отлагане до едни по-добри времена. Или поне музи. Еле па като бях на двайсет. Явно е терапия някаква.
  • "Ние живеем и се раждаме с надежда развитие на по-доброто "
    като че ли е превеждано с гугъл.
    След малко и този коментар ще бъде изтрит....
  • Ами точката явно е ирония, за нещо съвсем прилично е поставена - т.е. такива текстове изискват точка.
  • Къде е частта с червената точка?
Предложения
: ??:??