16.07.2017 г., 13:01 ч.

Мъдрословия (13) 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
541 1 0
1 мин за четене

145. Губиш тогава, когато паднеш духом.

146. Любовта в наши дни е циркова арена - има и еквилибристи, и жонгльори, и укротители на зверове. 

147. Унищожи това, което не искаш да попадне в чужди ръце. 

148. Селската идилия съществува единствено и само в мечтите на хората.

149. Любовта си тръгва. Приеми тая мисъл и спри да повтаряш колко много обичаш човека, който те е наранил!

150. Този, който не може да проумее, че любовната приказка е приключила, не може да проумее, че губи ценно време в излишен плач.

151. Често там, където цари любовта, мисълта отсъства.

152. Страда не този, който е наранен, а този, който си внуши, че е наранен. 

153. Ние сами объркваме битието си, поставяйки любовта на първо място.

154. "Любовта" е просто една диагноза, от която страдат мнозина. Нейният последен стадий се нарича разочарование и води до самонараняване и крясъци от вида: "...но аз го(/я) обичам". 

155. Спорно е дали любовта дава всичко, от което човек се нуждае. 

156. Три дни яли, пили и се веселили. Ами след това?

© Андрей Андреев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??