22.06.2017 г., 9:33 ч.

Мъдрословия (9) 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
422 1 1
1 мин за четене

97. Чувствата те убиват, защото им позволяваш да го правят.

98. Сърцето не спира самó. Трябва му леко побутване от страна на разума.

99. Ние сами поставаме етикети на това кое е ценно за нас. Значи ние можем да махнем тези етикети...

100. Знаеш, хората са преходни. Бог е вечен.

101 ....Земен живот... Затвориш ли се в себе си – край. Можеш да наблюдаваш чуждите любови, но не и да имаш своя собствена.

102. Днес всичко е създадено така, щото да унищожава мечтите и да отнема силите на човешкото същество. Днес само слепците могат да бъдат щастливи.

103. Ще мога да кажа, че светът се е оправил със сигурност, едва когато всички хора се съберем на маса от единия край на земята до другия край на земята.

104.Това е логиката на несправедливостта. Винаги лошите се спасяват.

105. Има само две същества, които ги е грижа за нас. Двамата братя – Сатанаил и Христос

106. Богините са сред нас. Познават се по червените си коси.

107. Ръцете на влюбените трябва да се докоснат едва тогава, когато сърцата им се съберат.

108. Пурпурните одежди на велможите всякогаш са по-красиви от накъсаните дрипи на колоните.

 

© Андрей Андреев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??