20.09.2023 г., 23:59 ч.

На 80 почина Тошо Тошев - мир на праха му! 

  Проза » Рецензии, анализи, критически статии, Други
239 3 2
1 мин за четене

Както е казано - за мъртвите само добро или нищо...!
Тошо Тошев беше символът на т.нар. вестник Труд. А Труд беше един откровен комунистически и посткомунистически вестник, който следваше добре известната комунистическа максима - Дръж ги на тъмно, да им е ясно! Накратко - Труд беше средство за масова дезинформация, както въобще и всички български медии. Но за мен паметен ще остане един брой на този вестник, където на първа страница, в специално каре, се мъдреше материал на един от главните му стожери - г-н Никола Кицевски. Та същият този господин беше озаглавил материала си така: "Костов ще се завърне като Наполеон от Света Елена". Горките комунисти - те винаги са се славели с вопиющата си неграмотност, която размахват пред смаяните ни очи. Всеки който е прочел нещичко за Наполеон знае добре, че Наполеон се е завърнал от Елба за своите прословути 100 дни, предизвикали смут в цяла Европа. От остров Света Елена Наполеон никога не се е завръщал, защото този остров, където е бил заточен, е лобното му място. Човек да се чуди - да се смее ли или да плаче. Сещайки се за тази публикация на Труд винаги се смея неудържимо. Цялата наша държава е една голяма пародия и като отражение на тази пародия, пародия са и платените отвън медии - парад на некадърността и неграмотността!
 

© Младен Мисана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Медиите в България развращават обществото от много години.Първа работа на професионални превратаджии като Кимон Георгиев е да се разправи с журналисти, поети и други хора на изкуството и просвещението.В основата на превратите от 1923,1934 и 1944 години Кимон Георгиев и върхушката около него наистина въвеждат ред,но пък има и убити журналисти. Особено след 9.9.1944 г.
    След "победата на социалистическия строй",дори Димо Казасов до смъртта си не смее да пише истината, което се утвърждава като партийна линия.Всички средства за масова информация бяха подчинени на съответните районни,градски, окръжни и наднационални(разбирай съветски) контролни комитети.Така че "Труд" защитава "трудещите се пролетарски отряди",толкова, колкото му разреши Партията!
  • Младен, точно това си мислех напоследък - дали изобщо ще доживеем да видим истинската България? В момента тя е само бледа сянка на себе си, а народа е заложник на държавата. В медиите и в частност електронните се шири отчайваща неграмотност на всички нива, навсякъде се вихри чалгаризация, простащина и циганизация, сякаш за да прикрие нещо още по-зловещо. Нравственият упадък се разраства, но това като чели е и световна тенденция.
Предложения
: ??:??