21.06.2010 г., 13:23 ч.

Най-красивата дума 

  Проза » Разкази
710 0 1
1 мин за четене

      Tолкова! Толкова, колкото! Толкова много, колкото можеше да се иска от перфектната любов! Мъжът ми е най-красивото нещо, което очите ми някога са съзирали! Когато слънцето залязва, той нежно ме прегръща и топлината на тялото му облива моето, както вълните измиват мидите по пясъка. Когато слънцето изгрява,  винаги знам, че една миролюбива целувка е запазена за мен - неговата Единствена. Е, да - вечер го няма, а сутрин, когато се будя, възглавницата до мен е празна и недокосната… Трябва сама да се оправям с колата и покупките, а когато лампата вкъщи се развали, викам съседа, за да смени крушката... Понякога заплатата ми едва покрива сметките за вода и ток и ходя да искам пари назаем, въпреки че умирам от срам... През деня самотата е препъни-камъче в продраното ми от крясъци гърло. Когато слънцето угасне и звездите се разлеят в цялата си мощ и красота, пак сънищата са тези, които дълбаят дупки в незарастващото и предизвикват дъжд, напълващ двата ми пресъхнали водни извора…


      Но не съм сама! До мен е един друг мъж, който винаги е готов да ме дари с прегръдка тогава, когато нямам сили да изправя главата си и да погледна света с широко отворени очи! До мен е един друг мъж, който дава смисъл на всяко мое дихание и строго ме кори, когато усети пресекулките на болнавото ми издишване! До мен е един друг мъж, който има същите онези сини, любопитни очи, които имаше моят съпруг! До мен е един друг мъж, който винаги ме дарява с една-едничка мила думичка, която ме кара да се усмихвам отново и да знам защо живея! Думата „Мамо”!

© Симона Гълъбова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??