21.08.2008 г., 23:46 ч.

Очакване 

  Проза
826 0 5
1 мин за четене

Небето бързо се изпълваше със сиви облаци. Знаех, че предстои буря, но ми беше все тая. Оставих прозореца до мен отворен. Наблюдавах как навън почнаха да пръскат капки дъжд, а хората се криеха където могат. Гледка, която бях вече забравила. Дъждът се засилваше... Тъгата в мен също. Заедно с дъжда почнаха да капят и сълзите ми. Стоях там в тъмната стая с откраднати мечти. Ставаше все по-студено, но не обръщах внимание. Бурята се засилваше. Беше страшно, но мисълта за теб ме стопляше и изпълваше с радост и нищо нямаше значение. В стаята нахлу силен вятър и отвя всичко, което можеше. Разпиля около мен писмата ти, моите неизпратени писма и ме обгърна със студени ласки. След няколко секунди прозорецът се затвори с трясък и се напука от силното течение. Погледнах го. Какво имаше значение сега, когато щях да те видя? Очаквах те, но не знаех кога ще дойдеш. Всяка една секунда беше изпълнена с празна надежда, защото ти продължаваше да не идваш. В ума ми беше само ти и очакването на нещо, което сякаш никога нямаше да дойде. Продължавах да стоя премръзнала в онази разпиляна стая, очаквайки теб. Чух силен шум и вдигнах поглед към прозореца срещу мен. Отвори се отново с гръм и трясък и усетих отново силен вятър и студените капки дъжд върху себе си. Не помръднах. Единственото, което осветяваше тъмната студена стая и мокрото ми лице, бяха светкавиците, подсказващи за силните гръмотевици, от които се тресеше всичко около мен. Нищо нямаше значение, освен това, че щях да те видя. Изпълвах се с очакване, но ти продължаваше да не идваш. Бавно седнах на пода. Пръстите ми бяха студени и аз вече не ги усещах. Стоях така свита дълго... В стаята започна да вали и все повече се намокрях. Къде беше ти да ме стоплиш? Легнах на пода и през прозореца наблюдавах небето, но където и да погледнех, виждах само теб. Затворих очи и се опитах да не мисля. Успях. Престанах да мисля. Спрях да усещам. Забравих всичко.Спрях да дишам...

© Гери Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Добре дошла!!!Пишеш много добре...Продължавай!!!Успех!!!
  • Ако това е първия ти опит,имаш и моята подкрепа.Четеш се с лекота и наслада.
  • Наистина е прекрасно..и толкова тъжно..
    Поздравления!Продължавай да пишеш 6 !
  • Мерси. Радвам се, че ти е харесало!
  • Прекрасно е като за първо произведение.Настроението се усеща.Ще очаквам следващите ти творби с нетърпение.Браво!!!
Предложения
: ??:??