3.01.2019 г., 21:58 ч.

Онези 

  Проза » Разкази
1126 1 3
2 мин за четене

  Докладваха ми, че Онези са довтасали. Техен космически апарат е кацнал близо до възвишение Т -23 и се придвижва към една от базите ни. Веднага заповядах всички да се приберат в подземията и да не си показват носа навън.

  Базата е добре замаскирана, но Онези вече разполагат с прилична техника и нищо чудно да я открият. Стане ли това, с нас е свършено. Проучили сме добре Онези и знаем колко са опасни. Разберат ли за нас, като нищо ще съсипят цивилизацията ни. Можем само да се молим да не ни засекат с камерите си.

  Решава се съдбата ни. Изобщо не преувеличавам.  

  Хилядолетия наред живеем под носа им, но те, заради своята необразованост и некадърност, не можаха да ни открият. Напоследък обаче напреднаха много благодарение на Предателя, който им сподели част от технологиите ни и който сега гние в затвора.

  Дано молитвите помогнат и Онези не ни забележат!

  Можем да унищожим допотопния им апарат, разбира се, но тогава, подтиквани от любопитство, те ще заприиждат на тълпи, за да ровят. Трябва да се крием много старателно. Никакво излизане на повърхността, никакво!

  За жалост няма как да прикрием всичките си следи. Ако проявят упорство, те ще ни открият. Само глупостта им може да ни спаси.  

   Ние никога не сме им досаждали. Никога не сме се месили в техния живот, даже забавихме скоростта на въртене на нашия роден Анул, за да не сме им пред очите.

  Когато проявяваш толерантност, винаги ти се качват на главата. Защо, за бога, се врат навсякъде! Защо просто не ни оставят на мира! Не им ли е достатъчно, че разрушават собствения си дом, та искат и нашия да разрушат! Каква наглост!

  Дано ни се размине!

  На всичкото отгоре Онези са сложили на апарата си страховит символ – голяма и четири малки жълти петолъчки на червен фон. За бога, молете се и вие за нас!  

© Стефан Всички права запазени

Произведението е участник в конкурса:

Кратка проза (до 1800 знака) на свободна тема »

14 място

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Успех!
  • Право в целта ,Ambrouse Поздравления!
  • Спасението от Онези е една стена, няколко хиляди километра дълга. И е важно да я вдигнете преди те да са вдигнали тяхната! Не за друго, но така няма да има нужда да кацнат на Анул стотина милиона от Онези с петте звезди. Харесах!
Предложения
: ??:??