17.01.2008 г., 6:19 ч.

Опит 

  Проза » Други
984 0 3
1 мин за четене

Телефонът засвири... Настя погледна... беше Хари! Тя пое дълбоко въздух и вдигна. "Добър вечер"- каза тя сухо и строго. "Здрасти бе, шушо, как си, мила, какво правиш? Искаш ли да дойдеш до нас да си вземеш гъбката?"... Настя се учуди на въпроса и все пак каза: "Ако дойда до вас да си взема гъбката, ще взема ли и нещо друго?"... Хари не се поколеба: "Какво друго искаш, бре мила?" - и се засмя... Тя смело продължи: "Вторият си шанс да речем!"... Хари смутен отвърна: "Ами, хайде ела, пък ще видим!"... Отсреща тонът оставаше все така сериозен - "Ей, опасен си! И все пак, надявам се разбираш, че аз не съм момиче на повикване и не ходя по адреси! Така, че не ме чакай! Колкото до гъбката - изхвърли я! И без това те бива в захвърлянето с лека ръка..."... Хари смени тона: "Какви неща говориш бе, Настя, какво има? Какво искаш?"... Тя отвърна: "Нищо не искам - там е проблемът! Не се тревожи! Но явно ти не си наясно със себе си?"... Той помълча две, три секунди и каза: "Виж, явно няма какво да си кажем повече и жалко, така че чао от мен!..." Настя отдръпна слушалката, погледна колко време говорят вече и просто затвори...

© Надежда Кацарова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Сблъсък на интереси.Когато е студено-всичко вече е предупределено.
    Да не забравяме че всеки край,поставя новото начало.
  • Така са пропилени много животи - от надувки, преструвки и инат. Поздравления за находката и оригиналния разказ!
  • жалко е,когато като че на инат,хората пренебрегват чувствата си,и чакат признание.чакат другия да направи първата крачка,и сигурна съм,че всеки би искал да щаже на другия "липсваш ми" но... - Не малко раздели е предизвикала гордостта...
Предложения
: ??:??