6.11.2009 г., 20:42 ч.

Особняк 

  Проза » Разкази
823 0 5
1 мин за четене

Напоследък малко поотсътвах от сайта - къде нямах нищо ново като идея, къде проблеми с компютъра...

 

Особняк

Това момче, беше едно от най-невзрачните, които бях срещала. Обикновено стоеше мълчаливо на последния чин и почти не разговаряше  с никого. Имаше разсеян вид, изглежда отнесен на някъде.
  Ние - съучениците  му - често се шегувахме с тази негова разсеяност, макар тогава  да не осъзнаваме, че го засягаме. Някои учители подхвърляха, че може би е влюбен, а това още повече го караше да се затваря в себе си. Такъв си беше - особняк.
  До завършването, така и не успя да се отпусне, че бяхме задружен клас. Навярно, беше  потънал в някакъв свой свят, макар че тогава не го разбирах.
  След време  започнах работа в туристическа агенция, където всеки ден срещах различни хора. Всеки имаше своите интереси, изказвания и капризи.
  Един ден, в процеса на работа, прочетох името на моя съученик в един от списъците. Същите имена - първото, второто, третотоЛюбопитна бях да 
го видя.
  Само след няколко дни, той наистина се появи във фирмата. Оказа се, че сътрудничи на агенцията. Беше се променил. Имах чувството, че беше от онези момчета, които слагат по кориците на списанията. Онова момче, което познавах, го нямаше. Като че ли се беше изпарило.
Не се зарадва на срещата ни. Все пак се опитах да го заговоря. Нещото, което най-много ме изненада обаче, бе, че не пожела и дума да разменим, щом се познахме. Вероятно у него бе се запазил споменът  за онези глупави ученически шеги. 
 Взе нужната му информация и си тръгна.
  Останах разочарована. За съжаление, бе останал същият особняк, но дали съдържанието бе същото?!

© Вили Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Много ми хареса. Толкова кратко и същевременно наистина интересно. Пишеш много хубаво.
  • ++++++++
  • Всеки си има свой свят - поне един.
    И там не влизат много хора...само онези, които открият ключа.
    А той сигурно е имал само един свят.
    Поздрав - хареса ми!
  • Добре написано. Този особняк просто не е приемал вашите думи за шеги, а за обида.Това го е наранявало.
  • Браво много ми хареса. Но искам и продължение, ще чакам да знаеш!
    Поздравления!
Предложения
: ??:??