22.10.2010 г., 7:25 ч.

Отавата 

  Проза » Други
639 0 2
1 мин за четене

Мелгар омаломощен гледаше часовника си. Искаше най-после да се прибере. Все още работеше, но гледаше с такава жажда часа, сякаш  на ръката му стърчеше печелившият му фиш от "Еврофутбол".
  За него не беше от значение паричната стойност на фиша, а че е печеливш. Обичаше да играе хазартни игри, обичаше да се хваща на бас, макар и винаги да предизвикваше някой с думите: "Ае за 100 лв.", никога досега не беше заложил толкова, а след предизвикателството най-често му отказваха и ако щеше да стане някой залог, той нямаше да е повече от 10 лв, защото противникът беше твърде слаб или поне той на това вярваше. Поради самочувствието и подобните предизвикателства, Мелгар се смяташе за доста заможен. А и когато се вземеше предвид поведението му, заможността изпъкваше и  сякаш се превръщаше в щедрост.
- Ето, че остават последни 2 минути и няколко секунди... - обади се изведнъж Мелгар. Седящият близо до него Гелхер го чу и си погледна хронометърчето от лаптопа, моментално спирайки да го отговори.
- Ехх, днеска с 2 секунди закъсня съобщаването ти...
Мелгар не се засегна, даже и не се засмя, но останалите двама, с изключение на Гелхер, се засмяха на глас, макар и необедително. Всички се наслаждаваха на последните минути на работния ден.







 

© Сияние Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Трева, израсла на мястото на окосената, доколкото аз знам!
    Но имайте впредвид, че и ще има продължение.
  • Какво значи заглавието?
Предложения
: ??:??